Przetargi.pl
Usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów medycznych

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4110833, 4211344, 4211186 , fax. 012 4213765
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax. 012 4213765
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodzie - 180103, 180106, 180109, 180182 z terenu Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie obejmującego budynki przy ul. Strzeleckiej 2-2A. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013 Nr 21 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24.09.2001r. w sprawie katalogów odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). 3. Orientacyjna ilość odpadów w okresie 24 miesięcy została ujęta w zał. nr 1B do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, iż istnieje możliwość zmniejszenia ilości kontenerów, o których mowa w pkt 3.5.1. do 5 szt., co nie stanowi zmiany umowy ani jej nienależytego wykonania. 5. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1) Udostępnienie pojemników (kontenerów) w czasie realizacji umowy na odpady niebezpieczne (6 sztuk) o pojemności 1,1 m3 w dobrym stanie technicznym, nieodpłatnie, do siedziby Zamawiającego, na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Działu Administracji Technicznej nie później niż w terminie 2 dni licząc od daty zawarcia umowy, 2) Kontenery (pojemniki) zostaną dostarczone nieodpłatnie, a ich użytkowanie przez cały okres trwania umowy nie może rodzić żadnych dodatkowych kosztów, 3) Wykonawca w stosunku do odpadów o kodzie 180103 zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów oznakowanych numerem kodu podgrupy, 4) Wymiana przez Wykonawcę kontenerów, o których mowa w ust. 1, następować będzie wg ustalonego harmonogramu lub po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu. 5) Wymiana kontenerów przeznaczonych na odpady odbywać się będzie w godz. 7:30 - 14:00 w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, z częstotliwością co 72 godziny w stosunku do odpadów o kodzie 180103, 180106 oraz 180182, natomiast w stosunku do pozostałych odpadów zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego oraz przy spełnieniu zapisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.2010.139.940). 6) Wszelkie prace przy wywozie odpadów będą prowadzone w sposób nie powodujący zanieczyszczenia posesji, chodnika lub jezdni. 7) Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsce wokół kontenerów(pojemników) po ich opróżnieniu. 8) Wykonawca zobowiązany jest od mycia i dezynfekcji kontenerów. 9) W przypadku uszkodzenia kontenera pozostającego w dyspozycji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności naprawy lub wymiany kontenera. 10) Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej wymiany kontenera w przypadku uzasadnionej odmowy przyjęcia go przez Zamawiającego, z tym, że odmowa przyjęcia winna być sporządzona na piśmie i doręczona Wykonawcy niezwłocznie, z podaniem przyczyn odmowy przyjęcia kontenera. 11) Każdorazowo pomiar ilości odbieranych odpadów realizowany będzie przez pracowników wykonawcy w obecności pracownika zamawiającego na środku transportu wykonawcy. Pracownik zamawiającego każdorazowo dokona potwierdzenia wykonania usługi i pomiaru odpadów. 12) Wypełnianie każdorazowo przez pracowników wykonawcy przy odbiorze karty przekazania odpadów. 13) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z obiorem, transportem i utylizacją odpadów medycznych. 14) Wykonawca oświadcza iż transport odpadów odbywać będzie się pojazdami przystosowanymi do przewozu materiałów niebezpiecznych 15) Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. 16) Zamawiający zobowiązany jest do przygotowania utwardzonego miejsca na kontenery, z którego możliwy byłby załadunek kontenerów na samochód samo-załadowczy z ich równoczesną wymianą na kontenery puste. Miejsce to winno być zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach