Przetargi.pl
Zmianę sposobu użytkowania budynku wraz z jego przebudową dla potrzeb PCR, budowy dwóch budynków garażowych jednostanowiskowych dla samochodu osobowego i dla samochodu typu BUS, wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w tym: I etap: Dostosowanie/adaptacja budynku na potrzeby projektu systemowego My samodzielni realizowanego w ramach POKL, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.2 - dotyczy parteru budynku biurowego oraz utwardzenia terenu II etap: Remont i przebudowa piętra budynku biurowego

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmianę sposobu użytkowania budynku wraz z jego przebudową dla potrzeb PCR, budowy dwóch budynków garażowych jednostanowiskowych dla samochodu osobowego i dla samochodu typu BUS, wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w tym: I etap: Dostosowanie/adaptacja budynku na potrzeby projektu systemowego My samodzielni realizowanego w ramach POKL, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.2 - dotyczy parteru budynku biurowego oraz utwardzenia terenu II etap: Remont i przebudowa piętra budynku biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z jego przebudową dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, budowy dwóch budynków garażowych jednostanowiskowych dla samochodu osobowego i dla samochodu typu BUS, wraz z urządzeniami towarzyszącymi w tym: I etap: Dostosowanie/adaptacja budynku na potrzeby projektu systemowego My samodzielni realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - dotyczy parteru budynku biurowego oraz utwardzenia terenu. II etap: Remont i przebudowa piętra budynku biurowego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy, określający orientacyjne zakres robót. Oferent zobowiązany jest po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym do dokonania oględzin obiektu oraz szczegółowej analizy projektów technicznych i opisu przedmiotu zamówienia, celem zweryfikowania zakresu robót. Ilekroć w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż w wymienionych w dokumentacji projektowej. 3.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem. W celu ustalenia szczegółów należy kontaktować się z: Anna Kołba - Piekarska tel. 41 372 84 06, Justyna Piątek, tel. 41 372 84 06. 5.Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30.11.2013 r. przy czym: Etap I do 31.10.2013 r., Etap II do 30.11.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach