Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego

Starostwo Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 022 7241833, 7240711 , fax. 022 7243049
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatu Grodziskiego
    ul. Kościuszki 30 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 022 7241833, 7240711, fax. 022 7243049
    REGON: 01326959700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim, kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego. Adaptacja istniejącego budynku dla nowych potrzeb wiąże się z wyburzeniem istniejących ścianek działowych i wykonaniem nowych, demontażem istniejących instalacji i wykonaniem nowych. Prace wykończeniowe wewnętrzne i elewacyjne zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania z podłączeniem do istniejącej kotłowni i wentylacji. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ślepe w poszczególnych branżach. Szczegółowy zakres prac ogólnobudowlanych ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekt Zmiany sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń handlowych w budynku administracyjno - biurowo - usługowym na siedzibę Publicznego Ogniska Plastycznego przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim opracowanej przez Firmę Projektowo - Usługowo - Budowlaną Jan Wosik z Sochaczewa, ul. M. Konopnickiej 55a, kod 96-500 Sochaczew, stanowiącej załącznik Nr 8 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 8b do SIWZ, kosztorys ślepy zał. 8c do SIWZ. Dokumentacja części elektrycznej stanowi załącznik nr 9 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy elektryczny załącznik nr 9a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych załącznik nr 9b do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalacji Systemy Sygnalizacji Pożarowej SSP zał. 9c do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalacji Sieci Logicznej IT zał. 9d do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalacji Systemu Telewizji Dozorowej CCTV zał. 9e do SIWZ, Cześć Teletechniczna Instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania I Napadu SSWiN oraz Kontroli Dostępu KD zał. 9f do SIWZ, kosztorys ślepy zał. 9g do SIWZ. Dokumentacja części wodno-kanalizacyjnej + c.o. + wentylacja stanowi załącznik nr 10 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy w trzech częściach załącznik nr 10a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Wodno-Kanalizacyjnych, C.O., Wentylacji Mechanicznej i Klimatyzacji załącznik nr 10b do SIWZ, kosztorys ślepy WOD-KAN zał. 10c do SIWZ, kosztorys ślepy C.O. zał. 10d do SIWZ, kosztorys ślepy Wentylacja Mechaniczna i Klimatyzacja zał. 10e do SIWZ. Zbiorcze zestawienie kosztów w poszczególnych częściach stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ ujmująca też obsługę geodezyjną inwestycji. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach. Ewentualne roboty nieprzewidziane nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ekspertyzy, certyfikaty itp.. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robót instalacji wodno-kanalizacyjnych, c.o., wentylacji i klimatyzacji, - robót elektrycznych we wszystkich częściach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości kwoty 18.000,0 złotych ( słownie: osiemnaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach