Przetargi.pl
Zmiana aranżacji łazienek w budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy Placu Narutowicza 4

Sąd Okręgowy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-404 Płock, Plac Narutowicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2622526 , fax. 024 2622526
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Płocku
    Plac Narutowicza 4 4
    09-404 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2622526, fax. 024 2622526
    REGON: 00057065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana aranżacji łazienek w budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy Placu Narutowicza 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: branża budowlana a) łazienka nr 120B - ułożenie nowych okładzin z gresu na ścianach i podłodze, malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, wymiana sedesów, montaż kabin sanitarnych z płyt HPL, wymiana blatu wraz ze zlewozmywakami i bateriami zlewozmywakowymi, b) łazienka nr 125 - wymiana blatu i baterii umywalkowych, c) łazienka dla zatrzymanych - uzupełnienie okładzin ścian i posadzki, branża elektryczna - montaż czujnika ruchu do automatycznego zapalania lamp. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 850.00 zł. należy wnieść do dnia 6.08.2012 r. do godz. 1030 (termin, w jakim pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 4.09.2012 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach