Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
ul. Słowackiego 8 8
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
REGON: 91086638200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Aleksandrów Kujawski w sezonie zimowym 2009 / 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) skuteczne zwalczanie gołoledzi i ślizgawicy oraz oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego ulic, placów, parkingów i chodników oraz kładek z zakresie przedstawionym w załącznikach nr 2 i nr 3 do Specyfikacji Technicznej, w kolejności ustalonej przez Zleceniodawcę, a po ustaniu opadów usuwanie na odkład nadmiaru śniegu i udrażnianie ulicznych kratek ściekowych, 2) w okresie roztopów i zanikania śniegu oczyszczanie z zanieczyszczeń, błota pośniegowego, piachu i odpadów stałych ulic oznaczonych pierwszą kolejnością utrzymania z załącznika nr 2 oraz parkingów, chodników i placów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do ST, 3) oczyszczenie ulic i chodników po okresie zimowym. 4) oczyszczenie wpustów ulicznych po okresie zimowym 5) zapewnienie we własnym zakresie materiałów (piasek, sól), oraz sprzętu potrzebnego do realizacji zadania, 6) przejęcie odpowiedzialności cywilnej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zadania, 7) prowadzenie na bieżąco dziennika realizacji zadania oraz niezbędnych dokumentów w zakresie dokumentacji powypadkowej dla ubezpieczyciela. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w następujących minimalnych ilościach: sprzęt do odśnieżania: nośniki pługów odśnieżnych i rozsypywarek materiałów do likwidowania śliskości lub inne maszyny drogowe lub budowlane, które mogą być uzupełniająco użyte do odśnieżania ulic (np. równiarki, spycharki itp.) - 1 szt; do likwidacji śliskości na ulicach: rozsypywarki środków uszorstniających lub inny sprzęt alternatywny, np. rolnicze rozsiewacze wapna - 1 szt; sprzęt do wywozu nadmiaru śniegu: samochody (ciągniki) z przyczepą samowyładowczą - 1 szt oraz ładowarka - 1 szt 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć: dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 7.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usług wg potrzeb Zamawiającego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi utrzymania porządku i czystości na terenach uniwersyteckich
Dodano: 2016-03-04 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Wrocki, Pląchoty, Cieszyny, Pusta Dąbrówka, Karczewo, Kujawa.
Dodano: 2016-01-12 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Ostrowite, Sokoligóra.
Dodano: 2016-01-11 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Olszówka, Skępsk, Gajewo.
Dodano: 2016-01-11 - Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników gminnych w okresie wiosenno - letnio - jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych znajdujących się w granicach miasta Mogilna w roku 2016.
Dodano: 2015-12-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
Dodano: 2015-12-11 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Zbójno w 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2016
Dodano: 2015-12-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-12-01