Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Aleksandrów Kujawski w sezonie zimowym 2009 / 2010

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i chodników miejskich i powiatowych na terenie miasta Aleksandrów Kujawski w sezonie zimowym 2009 / 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) skuteczne zwalczanie gołoledzi i ślizgawicy oraz oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota pośniegowego ulic, placów, parkingów i chodników oraz kładek z zakresie przedstawionym w załącznikach nr 2 i nr 3 do Specyfikacji Technicznej, w kolejności ustalonej przez Zleceniodawcę, a po ustaniu opadów usuwanie na odkład nadmiaru śniegu i udrażnianie ulicznych kratek ściekowych, 2) w okresie roztopów i zanikania śniegu oczyszczanie z zanieczyszczeń, błota pośniegowego, piachu i odpadów stałych ulic oznaczonych pierwszą kolejnością utrzymania z załącznika nr 2 oraz parkingów, chodników i placów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do ST, 3) oczyszczenie ulic i chodników po okresie zimowym. 4) oczyszczenie wpustów ulicznych po okresie zimowym 5) zapewnienie we własnym zakresie materiałów (piasek, sól), oraz sprzętu potrzebnego do realizacji zadania, 6) przejęcie odpowiedzialności cywilnej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zadania, 7) prowadzenie na bieżąco dziennika realizacji zadania oraz niezbędnych dokumentów w zakresie dokumentacji powypadkowej dla ubezpieczyciela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w następujących minimalnych ilościach: sprzęt do odśnieżania: nośniki pługów odśnieżnych i rozsypywarek materiałów do likwidowania śliskości lub inne maszyny drogowe lub budowlane, które mogą być uzupełniająco użyte do odśnieżania ulic (np. równiarki, spycharki itp.) - 1 szt; do likwidacji śliskości na ulicach: rozsypywarki środków uszorstniających lub inny sprzęt alternatywny, np. rolnicze rozsiewacze wapna - 1 szt; sprzęt do wywozu nadmiaru śniegu: samochody (ciągniki) z przyczepą samowyładowczą - 1 szt oraz ładowarka - 1 szt 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć: dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 7.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach