Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonach 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013

Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552273 , fax. 081 8552016
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552273, fax. 081 8552016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonach 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta Lubartów w sezonach 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 w niżej wymienionym zakresie: 1. Zimowe utrzymanie ulic w jednym sezonie zimowym, których wykaz wraz z ich długością zawiera załącznik Nr 6a do siwz, obejmuje: a) Odśnieżanie b) Zwalczanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo - solną 4% w ilości 0,12 kg/ m2 lub solanką. Na telefoniczne zgłoszenie upoważnionego przedstawiciela Urzędu Miasta Lubartów należy dokonać objazdu wszystkich ulic, przy użyciu piaskarek lub samochodów z pługiem, z ich odśnieżaniem i/lub posypywaniem. Czas podjęcia akcji 1 godzina od zgłoszenia. W jednym sezonie zimowym zakłada się wykonanie: a) 30 akcji odśnieżania z posypywaniem, b) 10 akcji odśnieżania bez posypywania, c) 20 akcji posypywania bez odśnieżania dla ulic wymienionych w załączniku Nr 6a do siwz o łącznej długości 4600 mb. Ponadto na telefoniczne zgłoszenie upoważnionego przedstawiciela Urzędu Miasta Lubartów należy dokonać objazdu wskazanych ulic z I i II grupy ( Załączniki nr 6b i 7 do siwz), przy użyciu piaskarek lub samochodów z pługiem, z ich odśnieżaniem i/lub posypywaniem. Czas podjęcia akcji 1 godzina od zgłoszenia. W jednym sezonie zimowym zakłada się : a) posypywanie 400 km ulic b) odśnieżanie 100 km ulic c) odśnieżanie i posypywanie 400km ulic. W przypadku wystąpienia konieczności doraźnego przeprowadzenia akcji zimowego utrzymania tylko jednej bądź kilku ulic w mieście, rozpoczęcie akcji będzie następowało na telefoniczne zgłoszenie upoważnionego przedstawiciela Urzędu Miasta Lubartów. Wywóz nadwyżki śniegu z terenu miasta. Zakłada się wywóz 50 m3 śniegu w jednym sezonie zimowym. Składowanie nadwyżki śniegu w miejscu zabezpieczonym przez Wykonawcę. Zakłada się składowanie 50m3 śniegu w jednym sezonie zimowym. Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkością szacunkową, która może ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych. Zmawiający ustala, że sezon zimowy każdego roku rozpoczyna się 15 października i kończy 30 kwietnia roku następnego. Rozpoczęcie oznacza pełną gotowość do wykonywania zamówienia. Rozliczenie za przeprowadzone akcje w ramach zimowego utrzymania ulic będzie następować w okresach miesięcznych, na podstawie potwierdzonych przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Kart potwierdzenia przeprowadzenia akcji zimowej i po złożeniu przez Wykonawcę faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy: 1. dysponują lub będą dysponować sprzętem w postaci : 1.1. piaskarka wyposażona w pług - 1 szt., 1.2. samochód ciężarowy wyposażony w pług - 1 szt. 2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, określone poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków do oferty należy dołączyć: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie urządzeń wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach