Ochotnicza Straż Pożarna w Milejowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-020 Milejów, Milejów 44
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 081 7572385
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Milejowie
Milejów 44 44
21-020 Milejów, woj. lubelskie, fax. 081 7572385
REGON: 43230061500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu specjalistycznego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Milejowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu pożarniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Milejowie z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej www.milejow.pl oraz w Urzędzie Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13 a, 21-020 Milejów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostana wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą przedstawić: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ wypełniony przez oferenta opis przedmiotu zamówienia, 6/ wypełniony formularz oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Trzebieszów
Dodano: 2016-07-27 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Konopnica
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zakrzówku
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Klementowicach
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO TYPU GBA DLA OSP RADORYŻ KOŚCIELNY
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bałtowie
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zarajcu
Dodano: 2015-11-20 - ZAKUP I DOSTAWĘ ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO GAŚNICZEGO Z FUNKCJĄ DO OGRANICZANIA STREF SKAŻEŃ CHEMICZNYCH DLA OSP SIEMIEŃ.
Dodano: 2015-11-18 - ZAKUP I DOSTAWĘ ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO GAŚNICZEGO Z FUNKCJĄ DO OGRANICZANIA STREF SKAŻEŃ CHEMICZNYCH DLA OSP SIEMIEŃ
Dodano: 2015-11-09 - ZAKUP I DOSTAWĘ ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO GAŚNICZEGO Z FUNKCJĄ DO OGRANICZANIA STREF SKAŻEŃ CHEMICZNYCH DLA OSP SIEMIEŃ.
Dodano: 2015-10-19