Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego (windy) dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie w Lublinie wraz z robotami towarzyszącymi

Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-358 Lublin, ul. Kosmonautów 78
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 74 407 62 , fax. 0-81 743 85 06 wew. 55
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie
    ul. Kosmonautów 78 78
    20-358 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 74 407 62, fax. 0-81 743 85 06 wew. 55
    REGON: 43040057700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego (windy) dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie w Lublinie wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego (windy) wraz z z demontażem istniejącego dźwigu i pozostałymi z robotami towarzyszącymi. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ww. ustawy. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: -spełnia-, -nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp (zał. nr 3). 4. Wykaz wskazujący na zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzech dostaw, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w zakresie dostawy i montażu z podaniem terminu i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że że dostawy te zostały wykonane należycie,(zał. nr 5) 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt. 1 ,3. Dokument wymieniony w rozdz. VI pkt. 2,4,5 podmioty składają wspólnie tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 6. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zał. nr 1) oraz kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót. 7. Dokumenty wymagane od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, powinny być przedłożone zgodnie z przepisami określonymi w § 2 ust 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( DzU nr 87 poz. 605 zm. DzU z 2008r nr 188 poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsn.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach