Przetargi.pl
Wymian 3. dźwigów osobowych w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2012-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymian 3. dźwigów osobowych w budynku O/ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 euro, są roboty budowlano-instalacyjne, polegające na wymianie 3. dźwigów osobowych (800kg/10 osób) w użytkowanym budynku wysokim przy ulicy Tomasza Zana 38C w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: demontaż istniejących dźwigów, ich utylizację, dostawę 3. fabrycznie nowych dźwigów osobowych , ich montaż w miejsce zdemontowanych i uruchomienie a także utrzymanie dostarczonych urządzeń w pełnej sprawności technicznej przez okres gwarancji; 1.1. Zamówienie realizowane jest jako zamówienie wspólne 5. współwłaścicieli budynku, którzy wyznaczyli spośród siebie ZUS O/Lublin, jako Zamawiającego, upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz; 2.Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) a w szczególności w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część SIWZ; 3.Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlano-montażowych, a także pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku - w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy [Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1649 i 1650 - tekst jednolity]. Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe - po godzinach urzędowania instytucji zlokalizowanych w przedmiotowym obiekcie i w dni wolne od pracy; 5.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 45 0000 00 - 7 - Roboty budowlane, 45313100 - 5 - Instalowanie wind; 6.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej >ustawą< ; 7. Wymagany termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - nie wcześniej niż od 01 czerwca 2012r. ; zakończenie - do 30 listopada 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium jest wymagane w kwocie: 16 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach