Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz 7A 7A
    86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
    REGON: 00053437400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dragacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2013/2014, polegające na odśnieżaniu oraz usuwaniu gołoledzi przy użyciu pojazdów mechanicznych wyposażonych w pług czołowy i piaskarko - solarkę: dróg gminnych o łącznej długości 36,5 km, dróg wewnętrznych o łącznej długości 84 km oraz dróg powiatowych w ramach porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Powiatu Świeckiego a Gminą Dragacz o łącznej długości 25,4 km, w łącznej ilości około 500 godzin. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, poboczy i zatok autobusowych, 2/ likwidację błota pośniegowego, gołoledzi i oblodzenia dróg na całej szerokości jezdni, poboczy i zatok autobusowych 3/ zabezpieczenie i rozmieszczenie na terenie gminy wszelkich potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów uszorstniających i chemicznych (piasek, sól, mieszanki) dozwolonych do stosowania wg obowiązujących w tym zakresie przepisów, 4/ usuniecie i wywiezienie nadmiaru zalegającego śniegu, 5/ utrzymanie w pełnej gotowości sprzętu i środków transportu wraz z obsługą przewidzianą do zimowego utrzymania dróg oraz pełnienie dyżurów, 6/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usługi, 7/ uzyskanie potwierdzenia wykonania prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, 8/ uprzątnięcie zalegających nieczystości (piasek, liście, gałęzie itp.) na całej szerokości jezdni, zatok autobusowych i poboczy po zakończeniu sezonu zimowego. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z dyspozycjami przekazywanymi telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.Wykonawca będzie prowadził raporty dzienne pracy sprzętu uwzględniające faktycznie ilości przepracowanych godzin oraz zużytych materiałów uszorstniających i chemicznych do zwalczania gołoledzi. Sprzęt, który będzie brał udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyposażony w środki łączności.Do odśnieżania i usunięcia gołoledzi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić niezwłocznie po ustąpieniu zjawisk atmosferycznych nie później jednak niż w ciągu 2 godzin od wydania dyspozycji telefonicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania dróg wg wskazań Zamawiającego.Zakres usług jest ściśle uzależniony jest od warunków atmosferycznych. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy i rozmieści na terenie gminy Dragacz wszelkie potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i materiały uszorstniające i chemiczne (piasek, sól, mieszanki). Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią SIWZ i zgodnie z nią złożyć ofertę. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z jego wykonaniem (w tym uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i parametrów dróg), a także dokonania oceny dokumentów i informacji koniecznych do wyceny przedmiotu zamówienia przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.000,00Pln

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach