Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
- Data zamieszczenia: 2011-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz 7A 7A
86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
REGON: 00053437400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dragacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2011/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2011/2012 polegające na odśnieżaniu oraz usuwaniu gołoledzi przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności co najmniej 8 ton lub ciągnika rolniczego o mocy co najmniej 80 KM z doczepionym pługiem czołowym i piaskarką: dróg gminnych o łącznej długości 36,5 km, dróg wewnętrznych o łącznej długości 84 km oraz dróg powiatowych w ramach porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Powiatu Świeckiego a Gminą Dragacz o łącznej długości 25,4 km, w ilości około 500 godzin. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2/ likwidację błota pośniegowego, gołoledzi i oblodzenia dróg na całej szerokości jezdni, 3/ utrzymanie w pełnej gotowości sprzętu i środków transportu wraz z obsługą przewidzianą do zimowego utrzymania dróg, 4/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usługi, 6/ uzyskanie potwierdzenia wykonania prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, 7/ sprzątnięcie zalegających nieczystości (piasek, liście itp.) na całej szerokości jezdni. po zakończeniu sezonu zimowego. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z dyspozycjami przekazywanymi telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie prowadził raporty dzienne pracy sprzętu uwzględniające faktycznie ilości przepracowanych godzin. 5. Sprzęt, który będzie brał udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyposażony w środki łączności. 6. Do odśnieżania i usunięcia gołoledzi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wydania dyspozycji telefonicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania dróg wg wskazań Zamawiającego. 8. Zakres usług jest ściśle uzależniony jest od warunków atmosferycznych. 9. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 10. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, niezbędnych w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Dragacz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usług wg potrzeb Zamawiającego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi utrzymania porządku i czystości na terenach uniwersyteckich
Dodano: 2016-03-04 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Wrocki, Pląchoty, Cieszyny, Pusta Dąbrówka, Karczewo, Kujawa.
Dodano: 2016-01-12 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Ostrowite, Sokoligóra.
Dodano: 2016-01-11 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Olszówka, Skępsk, Gajewo.
Dodano: 2016-01-11 - Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników gminnych w okresie wiosenno - letnio - jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych znajdujących się w granicach miasta Mogilna w roku 2016.
Dodano: 2015-12-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
Dodano: 2015-12-11 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Zbójno w 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2016
Dodano: 2015-12-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-12-01