Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2011/2012

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 332 49 69 , fax. 52 332 49 74
  • Data zamieszczenia: 2011-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz 7A 7A
    86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 332 49 69, fax. 52 332 49 74
    REGON: 00053437400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dragacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Dragacz w sezonie zimowym 2011/2012 polegające na odśnieżaniu oraz usuwaniu gołoledzi przy użyciu samochodu ciężarowego o ładowności co najmniej 8 ton lub ciągnika rolniczego o mocy co najmniej 80 KM z doczepionym pługiem czołowym i piaskarką: dróg gminnych o łącznej długości 36,5 km, dróg wewnętrznych o łącznej długości 84 km oraz dróg powiatowych w ramach porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Powiatu Świeckiego a Gminą Dragacz o łącznej długości 25,4 km, w ilości około 500 godzin. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2/ likwidację błota pośniegowego, gołoledzi i oblodzenia dróg na całej szerokości jezdni, 3/ utrzymanie w pełnej gotowości sprzętu i środków transportu wraz z obsługą przewidzianą do zimowego utrzymania dróg, 4/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usługi, 6/ uzyskanie potwierdzenia wykonania prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, 7/ sprzątnięcie zalegających nieczystości (piasek, liście itp.) na całej szerokości jezdni. po zakończeniu sezonu zimowego. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z dyspozycjami przekazywanymi telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie prowadził raporty dzienne pracy sprzętu uwzględniające faktycznie ilości przepracowanych godzin. 5. Sprzęt, który będzie brał udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wyposażony w środki łączności. 6. Do odśnieżania i usunięcia gołoledzi Wykonawca jest zobowiązany przystąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wydania dyspozycji telefonicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania dróg wg wskazań Zamawiającego. 8. Zakres usług jest ściśle uzależniony jest od warunków atmosferycznych. 9. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie lub w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 10. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, niezbędnych w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Dragacz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach