Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta Puławy (w sezonie zimowym 2009/2010)

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Zygmunta Wróblewskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884090 , fax. 081 8884847
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Zygmunta Wróblewskiego 15 15
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884090, fax. 081 8884847
    REGON: 43226446300010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta Puławy (w sezonie zimowym 2009/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sezonie zimowym 2009/2010 dróg gminnych, powiatowych, wewnętrznych, chodników i parkingów na terenie miasta Puławy z użyciem własnych materiałów i sprzętu, tj.; Zadanie I - odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej jezdni ulic Zadanie II - odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej chodników, ciągów pieszych, parkingów i placów, w tym również: - doczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefie wyznaczonych przejść dla pieszych; - pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; - wywóz śniegu - z miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto do zadań wykonawcy należy stałe patrolowanie terenów objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań i zastosowanych technologii oraz utrzymywanie stałego dyżuru dyspozytorskiego pracującego w ruchu ciągłym, stała obserwacja stanu pogody i analiza danych ze stacji pogodowych i Biura Prognoz IMiGW pod kątem podejmowanych działań. Warunkiem wykonania usługi jest utrzymanie standardów na ww. drogach, chodnikach i parkingach w okresie zimowym zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy. W szczególności dotyczy to zabezpieczenia materiałów do likwidacji śliskości, utrzymania w gotowości i dyspozycyjności pracowników i sprzętu oraz osiągania wymaganego standardu w jak najkrótszym okresie czasu. Na czas realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania bazy sprzętu i materiałów na terenie miasta Puławy. Baza musi mieć stanowisko dyspozytorskie, na którym utrzymywany będzie całodobowy dyżur. Musi być ona wyposażona w łączność telefoniczną, z minimum jednym numerem stacjonarnym, telefonem komórkowym oraz linią faksową. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin przedstawionego w ofercie sprzętu pod względem stanu technicznego oraz potwierdzenia parametrów technicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany standardu utrzymania poszczególnych dróg, chodników (ciągów pieszych) i parkingów oraz do włączenia w utrzymanie dróg i obiektów drogowych nie wyszczególnionych w załączniku do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. W tym na: Zadanie I - 4.000 zł słownie: cztery tysiące złotych Zadanie II - 1.000 zł słownie: tysiąc złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z poź. zm.) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto Zarządu Dróg Miejskich w Puławach - GETIN BANK S.A. nr 31 1560 1195 2311 0973 9273 0003. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 usługę o wartości łącznej zamówień wynoszącej min. 50% ceny składanej oferty, - wykonali ww. usługę należycie, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - dysponują w pełni sprawnym sprzętem: Zadanie I a) pługopiaskarki, solarki - 3 szt., b) pług ciągnikowy do odśnieżania jezdni - 1 szt., c) inny sprzęt do odśnieżania grubych warstw śniegu (np. spychacz, równiarka, spycharko-ładowarka itp.) - 1 szt. d) ładowarka lub inny sprzęt do załadunku piasku i mieszanki piaskowo-solnej, Zadanie II a) nośniki z pługami i piaskarkami do odśnieżania i zwalczania śliskości chodników i parkingów - 4 szt. W tym co najmniej jeden opłużony nośnik do odśnieżania wąskich chodników (do 1,5 m) b) ładowarka lub inny sprzęt do załadunku piasku i śniegu. - spełniają pozostałe warunki SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę sprzętu i materiałów na terenie miasta Puławy. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 3 oraz ust. 3. pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późniejszymi zm.). 4. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Dowód wpłaty (wniesienia) wadium. 4. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 3, oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 z późniejszymi zm.), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz sprzętu wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 c) wykaz wykonanych usług wg ZAŁĄCZNIKA NR 4, d) dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 4, zostały wykonane należycie, e) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 z późniejszymi zm.) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6.1.W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5 podpunktach a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pkt 8 i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. 10.1. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach