Przetargi.pl
Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla OSP w Piszczacu

Gmina Piszczac ogłasza przetarg

  • Adres: 21-530 Piszczac, ul. Włodawska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3778018 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piszczac
    ul. Włodawska 8 8
    21-530 Piszczac, woj. lubelskie
    tel. 083 3778018 w. 33
    REGON: 03023763500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piszczac.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla OSP w Piszczacu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego,dla OSP w Piszczacu na cele ochrony przeciwpożarowej, nie starszy niż rok produkcji 1988 r. Minimalne parametry techniczne jakie powinien spełniać samochód zostały określone w załączniku do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy pzp. spełnienie - złoży stosowne oświadczenie Dostawca prowadzi działalność gospodarczą sprzedaż samochodów ciężarowych.- spełnienie Dostawca przedłoży aktualny odpis z rejestru sądowego lub. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ustawy pzp. Aktualny odpis z rejestru lub. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piszczac.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach