Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drodze krajowej nr 10 i wojewódzkiej nr 258 w sezonie 2015-2016 na terenie gminy Obrowo

Gmina Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Aleja Lipowa 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6786022 , fax. 56 6786022 w. 135
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrowo
    Aleja Lipowa 27 27
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6786022, fax. 56 6786022 w. 135
    REGON: 87111874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drodze krajowej nr 10 i wojewódzkiej nr 258 w sezonie 2015-2016 na terenie gminy Obrowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Obrowo w sezonie zimowym 2015-2016 w rejonach: od I do XI, polegających w szczególności na: 1) likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania stałej przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzeniu akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; 2) utrzymaniu w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) posiadanie dostępu do materiałów wykorzystywanych do posypywania dróg i chodników (np. żwiru lub piasku z dodatkiem soli w stosunku 5:1); 4) zapewnieniu, w miarę potrzeb, całodobowego pogotowia zimowego, z uwzględnieniem całodobowej dyspozycyjności Wykonawcy pod numerem telefonu wskazanym w ofercie. 2. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace określone w pkt. 4.1 ppkt 1, tylko na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego lub osoby wskazanej przez zamawiającego, nie później niż w ciągu godziny od zgłoszenia. Wykaz rejonów odśnieżania i posypywania dróg objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dziennych oraz miesięcznych raportów z realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonanych usług w ramach akcji zimowego utrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z koordynatorem (koordynatorami) prac ze strony Zamawiającego, nadzorującym całością akcji Zima. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg i chodników. 6. W przypadku szkody wywołanej w trakcie wykonywania robót związanych z realizacją umowy wykonawca samodzielnie - bez wezwania - dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. 7. Po zakończeniu zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015-2016 wykonawca ma obowiązek usunąć zalegający na drogach i chodnikach materiał użyty do ich posypywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dyspozycyjność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach