Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łabiszyn w sezonie 2011/2012, 2012/2013

Urząd Miejski w Łabiszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, pl. 1000-lecia 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3844052 , fax. 52 3844052
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łabiszynie
    pl. 1000-lecia 1 1
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3844052, fax. 52 3844052
    REGON: 00053015200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łabiszyn w sezonie 2011/2012, 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Łabiszyn w sezonie 2011/2012, 2012/2013 CPV: 90-62-00-00-9 Usługi odśnieżania CPV: 90-63-00-00-2 Usługi usuwania oblodzeń 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych tj.: - zwalczaniu śliskości, - odśnieżaniu dróg gminnych, - innych nieprzewidzianych zdarzeń związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, sprzętem będącym w dyspozycji Wykonawcy. Szacunkowa długość dróg gminnych stanowiąca przedmiot zamówienia wynosi 153 km 364 m. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1) W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia na każdą część należy złożyć odrębną ofertę. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale 2. 3) Każda oferta częściowa musi być złożona, jako odrębna w osobnej kopercie wraz z kompletem dokumentów. 4) Dla każdej części dokonane zostaną odrębnie czynności: a) ocena ofert, b) wybór najkorzystniejszej oferty, c) zawarcie umowy. 4. Części zamówienia: Część 1 obejmuje: Miasto Łabiszyn - drogi: 13 km 544 m w tym: - drogi gruntowe: 2 km 270 m - drogi utwardzone: 11 km 274 m Część 2 obejmuje: Miejscowości: Pszczółczyn, Wielki Sosnowiec, Władysławowo, - drogi gruntowe: 17 km 600 m Część 3 obejmuje: Miejscowości: Ostatkowo, Jabłówko, Jabłowo Pałuckie, Buszkowo, Obielewo - drogi gruntowe: 30 km 300 m Część 4 obejmuje: Miejscowość: Załachowo - drogi gruntowe: 10 km Część 5 obejmuje: Miejscowości: Nowe Dąbie, Rzywno - drogi: 20 km 700 m W tym: drogi utwardzone: 1 km drogi gruntowe: 19 km 700 m Część 6 obejmuje: Miejscowości: Oporowo, Lubostroń Drogi gruntowe: 4 km 400 m Część 7 obejmuje: Miejscowość: Ojrzanowo drogi gruntowe: 20 km 750 m Część 8 obejmuje: Miejscowości: Jeżewo, Jeżewice drogi: 16 km 100 m W tym: drogi utwardzone: 1 km 500 m drogi gruntowe: 15 km 600 m Część 9 obejmuje: Miejscowości: Łabiszyn Wieś, Smogorzewo drogi gruntowe: 6 km 800 m Część 10 obejmuje: Usługi na wypadek ekstremalnych warunków atmosferycznych ich następstw. 1) Zakres zadania na wypadek ekstremalnych warunków atmosferycznych i ich następstw obejmuje 153 km 364 m dróg gminnych w tym: - drogi gruntowe: 139,62 km, - drogi utwardzone: 13,744 km, przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu sprzętu Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zadania polegającego na: a) załadowaniu i wywozie zalegającego śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) usuwaniu skutków gołoledzi poprzez polewanie dróg roztworem przygotowanym przez Wykonawcę, c) innych nieprzewidzianych zdarzeń związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych. d) Wykonawca będzie gotowy do realizacji zadania w czasie 2 godzin od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia złożonego przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. e) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o wykaz dróg przekazany przez Zamawiającego f) Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu, g)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi. h)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji usługi z należytą starannością zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; i)Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2003. Nr 58 poz. 515 z późn. zm.) j) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane kilometry sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub upoważnione osoby w gminie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zakres robót wskazany w Częściach 1 - 9 obejmuje: 1) Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych. 2) Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, 3) Zwalczanie gołoledzi ulic utwardzonych poprzez posypywanie piaskiem. 4) Zamawiający zapewni materiał stosowany przy zimowym utrzymaniu dróg utwardzonych i wskaże miejsce jej składowania. 5)Materiał potrzebny do utrzymania dróg będzie składowany przez Zamawiającego, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do załadunku w miejscu składowania i transportu na drogi wymagające użycia materiału. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby odśnieżania, oraz do przystąpienia do odśnieżania dróg każdorazowo nie później niż 2 godz. po ustaniu opadów śniegu lub zaistniałego zjawiska w postaci gołoledzi, oblodzenia. 7) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o wykaz dróg przekazany przez Zamawiającego. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 9) W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 10)Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu. 11)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi. 12)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji usługi z należytą starannością zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 13)Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2003. Nr 58 poz. 515 z późn. zm.), 14)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich; 15)Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, sobotę i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. 16) Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie. 17) W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości. 18) Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane kilometry sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub upoważnione osoby w gminie. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. 19) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu narzędzi, sprzętu i transportu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.labiszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach