Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2011/2012

Gmina Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3570251 , fax. 52 3540490
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
    ul. Królowej Jadwigi 43 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3570251, fax. 52 3540490
    REGON: 00053969600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na odśnieżaniu dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w celu utrzymania ich przejezdności i usuwaniu gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni dróg piaskiem w miejscach ich występowania. 1. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na 10 części, które odpowiadają podziałowi terenu gminy na 10 rejonów odśnieżania, w których niezależnie realizowane będzie zimowe utrzymanie dróg: Zimowe utrzymanie jednego rejonu gminy Inowrocław tożsame jest w wykonaniem jednej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na świadczenia usług w odniesieniu do jednej lub więcej części, lub całości przedmiotu zamówienia. Wykonanie jednej części zamówienia (świadczenia usług na jednym rejonie) obejmuje świadczenie usług łącznie i nierozdzielnie, polegające na odśnieżaniu dróg gminnych na terenie gminy Inowrocław w celu utrzymania ich przejezdności i usuwaniu gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni dróg piaskiem w miejscach ich występowania. Teren gminy Inowrocław dzieli się na 10 rejonów, w których niezależnie realizowane będzie zimowe utrzymanie dróg. Graficzny podział gminy Inowrocław na Rejony wraz z wykazem dróg objętych odśnieżaniem i działek został przedstawiony w formie map stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. DLA KAŻDEJ CZEŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI. 2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: - utrzymanie pełnej gotowości sprzętu i ludzi 24 godz./dobę; - zapewnienie łączności telefonicznej przez całą dobę - telefon stacjonarny i/lub komórkowy; - zapewnienie, przygotowanie i utrzymanie niezbędnego zapasu piasku we własnym zakresie; - przygotowanie specjalistycznego sprzętu drogowego - szczególnie do odśnieżania i likwidacji śliskości. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach. Sprzęt musi być sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami; - usługi świadczone w przypadku wystąpienia opadów śniegu (odśnieżanie dróg gminnych) lub konieczności likwidacji śliskości zimowej i pośniegowej: Do przedmiotu zamówienia należy również odśnieżanie przystanków zlokalizowanych przy drogach gminnych. Odśnieżanie przystanków leżących przy drogach gminnych wchodzących w skład konkretnego rejonu leży w gestii wykonawcy, który realizować będzie zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg w danym rejonie. 3. Drogi będące w zarządzie gminy Inowrocław zostały sklasyfikowane w standardach: V, VI i VII zimowego utrzymania dróg. Standard V - wymaga się, aby jezdnia była odśnieżona w stopniu zapewniającym komunikację, a w miejscach występowania zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Na jezdni może występować zajeżdżony śnieg lub nabój śnieżny. Śnieg luźny będzie usunięty z jezdni w czasie do 16 godzin po ustaniu opadów śniegu. Zaspy należy usunąć z jezdni w czasie do 24 godzin po ustaniu opadów śniegu. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godzin po ustaniu opadów śniegu. Drogi w standardzie V, na których kursuje komunikacja gminna muszą zostać odśnieżone do godziny 7:00. Jeżeli w danym dniu nastąpi konieczność ponownego odśnieżenia lub/i zwalczania śliskości zimowej i pośniegowej drogi, prace te będą miały charakter interwencyjny (rozpoczęcie prac ustala się najpóźniej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia). Gołoledź lub gołoledź pośniegową, która wystąpi na drogach o standardzie V i VI należy zlikwidować w czasie do 8 godzin od otrzymania powzięcia uwiarygodnionych informacji o jej wystąpieniu od pracowników urzędu gminy. Standard VI - odśnieżanie prowadzi się interwencyjnie, w zależności od potrzeb, jezdnia posypywana i odśnieżana w miejscach wyznaczonych przez Zarządcę drogi. Rozpoczęcie prac ustala się najpóźniej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia. Standard VII - droga nie objęta zimowym utrzymaniem. Na drogach mogą być używane środki niechemiczne tj. piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm, kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm lub środki chemiczne tj. chlorek sodu (NaCl), chlorek magnezu (MgCl2), chlorek wapnia (CaCl2) lub mieszanki środków niechemicznych i chemicznych. Środki niechemiczne (piasek, kruszywo) mogą być stosowane w ilości od 60 do 150 g/m2. Środki niechemiczne i mieszanki środków niechemicznych i chemicznych stosuje się do usunięcia śliskości pośniegowej, a także do zapobiegania powstawaniu śliskości pośniegowej. Środki chemiczne i mieszanki środków niechemicznych i chemicznych stosuje się usunięcia gołoledzi i oblodzenia, a także do zapobiegania powstawaniu oblodzenia. Materiał uszorstniający należy usunąć z jezdni, poboczy drogowych i chodników po zakończeniu zimowego utrzymania dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach