Przetargi.pl
Zdązyć przed piłą. Przedłużamy życie najcenniejszych drzew Bielan.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zdązyć przed piłą. Przedłużamy życie najcenniejszych drzew Bielan.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Realizacja zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2020 pn. Zdążyć przed piłą. Przedłużamy życie najcenniejszych drzew Bielan. . 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Przeprowadzenie oceny dendrologicznej 100 drzew rosnących we wskazanych przez zamawiającego lokalizacjach na terenie bielańskich parków (Park Olszyna, Park Herberta, Skwer im. J. Jarnuszkiewicza, Park Harcerskiej Poczty Polowej PW, Park Kępa Potocka, Park Stawy Kellera, Park przy Lesie Bielańskim, Ekoskwer przy ul. Bogusławskiego, Serek Bielański). Ocena będzie obejmowała: zinwentaryzowanie drzew wraz z ich opisem oraz naniesieniem na mapę, podaniem dokładnej lokalizacji (umożliwiającym wpisanie do miejskiej mapy itd.), szczegółową ocenę stanu zdrowotnego wytypowanych drzew wraz z podaniem paramentów dendrometrycznych, wskazania do wykonania niezbędnych zabiegów wokół i w koronie drzewa np. cięcia korony drzewa, wiązania w koronie, aeracja gleby, wymiana gruntu, nawożenie czy ściółkowanie. Ocena wizualna drzewa za pomocą metody VTA Visual Tree Assessment oraz tomografu dźwiękowego/akustycznego. Badający ma sprawdzić stan zachowania drzewa, środek oporu bocznego drzewa, środek ciężkości, statykę drzewa oraz jego konstrukcję i wewnętrzną budowę pnia. Oznakowanie badanego drzewa arbotagiem z wygrawerowanym numerem inwentaryzacyjnym BOŚ. Na pniach drzew należy zamontować plakietkę (etykieta identyfikująca) – tabliczka z numerami inwentaryzacji dendrologicznej:  Powinna być wykonana z trwałego tworzywa sztucznego, z napisem w kolorze kontrastowym do tła tabliczki.  Wymiary maksymalne to 3 cm na 5 cm, a minimalna szerokość 4 cm.  Mocowana na pojedynczy gwóźdź arborystyczny o długości 7 cm w sposób gwarantujący zminimalizowanie uszkodzeń drzew na których będą umieszczone etykiety (nie dopuszcza się mocowania na wkręty, montażu na dwa zwykłe gwoździe, montażu na zszywki tapicerskie).  Etykieta i spinka powinna uwzględniać fizjologię drzew i umożliwiać bezproblemowy przyrost na grubość.  Rozwiązanie powinno posiadać zabezpieczenie przed wrastaniem kory na etykietę.  Etykieta powinna stanowić tabliczkę o kilku wierszach z trwale umieszczonymi znakami alfanumerycznymi, a w tym posiadać numer inwentaryzacyjny drzewa, rok przeglądu oraz skrót „UD BIELANY”.  Montaż etykiety na wysokości w zasięgu wzroku na wysokości ok. 2,50 m – miejsce montażu nie powinno być widoczne bezpośrednio z ciągów pieszych, etykietę należy jednak zamontować tak, aby dostęp do niej nie był w żaden sposób utrudniony. 2.2 Przygotowanie uzgodnionego z Zamawiającym i przekazanie w formie pdf ); nie później niż do 30 listopada 2020 r. projektu plakatu informacyjnego o wydarzeniu; 2.3 Opracowanie i przygotowanie w uzgodnieniu z zamawiającym projektu graficznego publikacji edukacyjno-informacyjnej dla najmłodszych na podstawie opracowania stanu drzew oraz wydruk i dostarczenie do Zamawiającego 1000 szt. publikacji w formacie A5 (8 stron); ); nie później niż do 30 listopada 2020 r. 2.4 Opracowanie i przygotowanie w uzgodnieniu z zamawiającym projektu graficznego publikacji edukacyjno-informacyjnej na podstawie na podstawie opracowania stanu drzew oraz wydruk i dostarczenie do Zamawiającego 1000 szt. publikacji w formacie A5 (8 stron); nie później niż do 30 listopada 2020 r. 2.5 Przeprowadzenie przez dendrologa lub arborystę do 15 grudnia 2020 r. 6 spacerów z mieszkańcami podczas których omówione zostaną drzewa, które objęte były realizacją zadania. Ponadto, w trakcie spacerów zostaną rozdane publikacje edukacyjno-informacyjne, o których mowa w pkt. 3 i 4. Szczegółowe godziny rozpoczęcia spacerów zostaną ustalone bezpośrednio z naczelnikiem Wydziału Ochrony Środowiska Dzielnicy Bielany; 2.6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa: Wzór umowy (Załącznik 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia: wadium w sprawie (Znak sprawy przedmiotowego postępowania). NIE WNIESIENIE WADIUM W WYMAGANYM TERMINIE (dotyczy także godziny), WYMAGANEJ WYSOKOŚCI I FORMIE SKUTKUJE ODRZUCENIEM OFERTY WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.6.1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w– pkt 1.3. Części III SIWZ), należy złożyć: 1.6.1.1. Dokument/y potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.6.1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.6.1.3 W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierałyby informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie oznaczonej klauzulą INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI, w tym samym opakowaniu co oferta. a) By zastrzeżenie, o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: • zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, • jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, • nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. b) Tajemnicę przedsiębiorstwa definiuje art. 11 pkt 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2018 r, poz. 419 j.t.) c) Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje, o których mowa w art.86 ust.4 Pzp, podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie jak również informacje dostępne do wiadomości publicznej. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki nie zastrzeżenia przez Wykonawcę w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 1.6.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.6.3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Części III SIWZ – pkt 1.3., 1.4., 1.5. oraz 1.6. 1.6.4. Oferta wspólna. 1.6.4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: - dot. warunku określonego w Części III punkcie 1.2.3 A) ppkt a) lub b) SIWZ: warunek zostanie spełniony, jeżeli jego spełnienie wykaże co najmniej jeden z wykonawców (Konsorcjant), w zakresie w którym będzie bezpośrednio realizował zamówienie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Części III – pkt 1.3.2. oraz 1.6.2. SIWZ tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Części III – pkt 1.5.1. SIWZ składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit. g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 1.6.4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 1.6.4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach