Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na wykonanie projektów dróg gminnych

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na wykonanie projektów dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie projektów dróg na terenie Otwocka wg następującego zakresu: Zamówienie będzie obejmowało wykonanie koncepcji realizacji drogi , przygotowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz projektów budowlanych dla celów decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721 z późn. zmianami) a także(opcjonalnie) projektów wykonawczych wraz z pozostałą dokumentacją niezbędną do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych., a w szczególności dla n/w ulic nieutwardzonych: Żabia- długość ok.500m, Projektowana od Żabiej do Jabłońskiej - długość ok. 500m, Piaskowa - długość ok.100m; droga do składowiska odpadów -długość ok.1300m, Ługi - długość ok.200m;os. Żeromskiego - długość ok. 600m; ul. Projektowana pomiędzy ul. Łąkową i ul. Warsztatową - długość ok. 500m; ul. Projektowana pomiędzy ul. Batorego i ul. Poznańską - długość ok. 300m., oraz 2000 mb dróg utwardzonych. Podany wyżej zakres prac jest orientacyjny i ma stanowić podstawę do oszacowania planowanych kosztów projektów budowlanych. Zamawiający może udzielać zamówienia odrębnie dla każdego obiektu. Zamówienie realizowane będzie dwuetapowo. Po wykonaniu etapu I i uzyskaniu decyzji, o której mowa powyżej, Zamawiający zleci (w ramach danej umowy szczegółowej) opracowanie pozostałej dokumentacji. Nieuzyskanie ww. decyzji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego stanowi podstawę do odstąpienia od umowy szczegółowej w trybie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający może również udzielać zamówień szczegółowych wyłącznie dla I etapu lub II etapu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium (dotyczy zawarcia umowy ramowej) Zamawiający w zaproszeniach do składania ofert w celu zawarcia umowy wykonawczej będzie wymagał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponować (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów) i wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia następujące osoby : - Główny projektant, posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Projektant sprawdzający, posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) zrealizować w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zawarcie umowy ramowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu projektu drogi o długości nie mniejszej niż 200 m - każda. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) oświadczenie (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub wykonawcy łącznie) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ IDW. 3) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zawarcie umowy ramowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu projektu drogi o długości nie mniejszej niż 200 m - każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ IDW, 4) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ IDW, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 7) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla Głównego projektanta i Projektanta sprawdzającego. 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty stosownie do postanowień § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach