Przetargi.pl
Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn. Remont drogi powiatowej nr 4626W Chamsk-do drogi Nr 541 od km 0+000,00 do km 0+450,00.

Starostwo Powiatowe Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Plac Piłsudskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6574700 , fax. 023 6573535
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe Żuromin
    Plac Piłsudskiego 4 4
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6574700, fax. 023 6573535
    REGON: 13038184300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn. Remont drogi powiatowej nr 4626W Chamsk-do drogi Nr 541 od km 0+000,00 do km 0+450,00.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega min. na wykonaniu następujących robót: Remont drogi powiatowej nr 4626W Chamsk-do drogi Nr 541 od km 0+000,00 do km 0+450,00 -Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - Roboty przygotowawcze - Odwodnienie korpusu drogowego -Roboty w zakresie konstruowania,fundamentowania dróg -Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2. 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA-100% a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wymagane przez Prawo Budowlane, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót, c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane należycie, d)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy PZP. g)wyrażą zgodę na 30-dniowy termin płatności za wykonanie roboty, h)wniosą wadium, i)udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, j)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) szczegółowy kosztorys ofertowy, 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy ( na załączniku do SIWZ), 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 zadania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających , że roboty te zostały wykonane należycie, 7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności - informacje dotyczące kandydata na kierownika robót wraz z uprawnieniami, 8)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia -: - wytwórni stacjonarnej ( otaczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, - szczotki mechanicznej do czyszczenia nawierzchni, - układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego, - skrapiarki, - walców lekkich, średnich i ciężkich stalowych gładkich, - walec ogumiony, - samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym - koparki, 9)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 10)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy), 11)wyrażą zgodę na 30-dniowy termin płatności za wykonanie roboty, 12)wniosą wadium, 13)udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 14)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach