Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj - rozbudowa i przebudowa budynków KMP w Siedlcach i budowa stacji samochodów (stacji diagnostycznej, stanowisk naprawczych, garaży) przy ul. Starowiejskiej 66 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj - rozbudowa i przebudowa budynków KMP w Siedlcach i budowa stacji samochodów (stacji diagnostycznej, stanowisk naprawczych, garaży) przy ul. Starowiejskiej 66 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i realizację rozbudowy i przebudowy budynków KMP w Siedlcach i budowy stacji samochodów (stacji diagnostycznej, stanowisk naprawczych, garaży) przy ul. Starowiejskiej 66 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową Zamówienie obejmuje w szczególności sporządzenie w oparciu o Załącznik nr 1 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy projektu budowlanego, sporządzenie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i realizację rozbudowy i przebudowy kompleksowego obiektu budowlanego Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach Zamówienie obejmuje w szczególności sporządzenie w oparciu o Załącznik nr 1 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy projektu budowlanego, sporządzenie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów. Zamawiający zorganizuje wizję lokalną na obiekcie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym. Wykonawca doprowadzi wodę i energię elektryczną na teren budowy na koszt własny, dokona uzgodnień z odpowiednimi dostawcami w zakresie warunków poboru wody i dostaw energii elektrycznej, poniesie koszty za zużytą wodę i energię elektryczną do celów budowy. Podstawa opracowania zlecenie Inwestora Obowiązujące normy i przepisy Zakres robót : Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i nadbudowy Powiatowej Komendy Miejskiej w Siedlcach. W ramach zamówienia należy: wykonać inwentaryzację istniejącego obiektu do celów projektowych , uzyskać mapy do celów projektowych, uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, o ile w trakcie realizacji inwestycji staną się one niezbędne, wykonać charakterystykę energetyczną obiektów budowlanych, wykonać koncepcję architektoniczną w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego, - 2 egz. w wersji papierowej wykonać projekty budowlane niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, projekty techniczno wykonawcze z uwzględnieniem szczegółów zastosowanych rozwiązań : projekty zagospodarowania terenu, w tym również projekty drogowe, projekt zjazdu z terenu działki, projekt organizacji ruchu i odtworzenia nawierzchni dla robót wykonywanych w pasach drogowych, architektoniczne, konstrukcyjno - budowlane, projekt konstrukcyjny masztu antenowego, projekt instalacji wodno- kan. co, instalacji elektrycznych, teletechnicznych, informatycznych wraz z niezbędnymi przyłączami, w przypadku konieczności opracowanie projektów drenażu obiektów budowlanych , opracowane z uwzględnieniem rozporządzeń :Ministra Infrastruktury: z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462) - 5 egz. w wersji papierowej , zaprojektować i uzgodnić wszystkie przyłącza (elektryczne, wod.-kan., C.O., drogi, zjazdy, itp.) - 5 egz w wersji papierowej., wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (obligatoryjna w przypadku zamówień publicznych), sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - 5egz.w wersji papierowej , wykonać przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie - po 3 egz w wersji papierowej., wykonać informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - 5 egz. w wersji papierowej, uzyskać w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę - zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zapewnić pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji, wykonać BIOZ (kierownik budowy), wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów, w przypadku ewentualnego zajęcia pasa drogowego wykonać projekt organizacji ruchu i uzyskać Decyzję o zajęciu pasa drogowego. wykonanie świadectwa energetycznego - 5 egz., w projekcie uwzględnić standaryzację KGP z dnia 30.07.2013 r. wraz z załączonymi księgami standaryzacji LOGO i obiektu w zakresie określonym w programie funkcjonalno-użytkowym wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzeń zamontowanych w obiekcie dla osób upoważnionych Projekt budowlano - wykonawczy powinien zawierać uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę , o którym mowa w art.33 i 34 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. ( tj. Dz. U. z 2010 r. , Nr243 , poz. 1623 z późn. zm.), uzgodnienia z Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSW na obszarze Województwa Mazowieckiego w Warszawie , ul. Wołoska 137, uzgodnienia z kierownikiem Sekcji Ochrony Pracy KWP zs w Radomiu dotyczącego ochrony p. pożarowej oraz inne uzgodnienia w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy, normatywy i aktualne normy Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w pięciu egz ) na dzień rozpoczęcia odbioru robót spoczywa na wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: projekty budowlane niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, projekty techniczno wykonawcze z uwzględnieniem szczegółów zastosowanych rozwiązań : projekty zagospodarowania terenu, w tym również projekty drogowe, projekt zjazdu z terenu działki, projekt organizacji ruchu i odtworzenia nawierzchni dla robót wykonywanych w pasach drogowych, architektoniczne, konstrukcyjno - budowlane, projekt konstrukcyjny masztu antenowego, projekt instalacji wodno- kan. co, instalacji elektrycznych, teletechnicznych, informatycznych wraz z niezbędnymi przyłączami, w przypadku konieczności opracowanie projektów drenażu obiektów budowlanych , opracowane z uwzględnieniem rozporządzeń :Ministra Infrastruktury: z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462) - 5 egz. w wersji papierowej, zaprojektować i uzgodnić wszystkie przyłącza (elektryczne, wod.-kan., C.O., drogi, zjazdy, itp.) - 5 egz w wersji papierowej., wykonać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (obligatoryjna w przypadku zamówień publicznych), sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - 5egz.w wersji papierowej , wykonać przedmiary oraz kosztorysy ofertowe - po 3 egz w wersji papierowej., wykonać informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - 5 egz. w wersji papierowej, dostarczyć Zamawiającemu prawomocne pozwolenie na budowę - zgodnie z przepisami prawa budowlanego - 2 egz. w wersji papierowej, UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ww komplet dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF - 2 egz. Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu w celach informacyjnych kosztorys ofertowy. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Zgodnie z decyzją Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji nr 224/2012 z dnia 30 sierpnia 2012 r. Wykonawca wszystkie materiały oraz pozycje znajdujące się w wykazie składników majątku ruchomego jako zużyte lub zbędne przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP zs. w Radomiu oraz jednostki terenowe KMP/KPP w zakresie pozostałych w wyniku demontażu, remontów i inwestycji elementów: - budowlanych, - sieci wodno - kanalizacyjnych, - sieci elektrycznych. do czasu powołania komisji zabezpieczyć na terenie inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący (załącznik nr 1 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wysokość wadium: 367 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach