Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku SPPP w Płocku. Nr sprawy 38/16

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku SPPP w Płocku. Nr sprawy 38/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, termomodernizacji budynku SPPP w Płocku. Zakres, adresy których dotyczy zamówienie: SPPP w Płocku budynek C - modernizacja systemu grzewczego oraz systemu przygotowania c. w .u., ocieplenie ścian zewnętrznych oraz podłogi na gruncie, ocieplenie dachu, wymiana drzwi i okien wraz z modernizacją oświetlenia. Adres którego dotyczy zamówienie:09-411 Płock, ul. Zglenickiego 42. OPIS TECHNICZNY, Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2012r., poz. 462, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (t.j. Dz.U. z 2015r.poz. 1422), inwentaryzacja stanu istniejącego, obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie Zakres robót projektowych, 1. Projekt budowlany - 5 egz., 2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz., 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -3 egz., 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz., 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz.,6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej - 2 egz. SPOSÓB WYCENY OFERTY, Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót projektowych określony w SIWZ, realizowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego( Dz.U. z 2012r., poz. 462), Ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami . Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów i inwentaryzacji. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg PFU, SIWZ jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak inwentaryzacja powykonawcza. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:1. Projekt budowlany obejmujący wszystkie branże - 5 egz., Projekt budowlany powinien zawierać:inwentaryzację (w formie opisowej, graficznej i fotograficznej z opisem zdjęć), ocenę stanu technicznego, projekt wykonania robót budowlanych z uwzględnieniem wszystkich robót podstawowych i robót towarzyszących dla wszystkich branż, w tym: rysunki, opis, zestawienie materiałów, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przewidywany zakres robót zabezpieczających, robót rozbiórkowych i demontażowych.2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz., 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -3 egz., 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz.,5. Kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz., 6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej - 2 egz. Kod CPV: 71240000-2 Usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę: nie dłużej niż 38 dni od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 38 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach