Przetargi.pl
Zaprojektowanie, opracowanie, dostawę oraz uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach projektu Zaawansowane usługi elektroniczne z elektronicznym obiegiem dokumentów w Szpitalu Wolskim w Warszawie współfinansowanego z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach priorytetu II Przyspieszenie E-rozwoju Mazowsza działania II Rozwój E-usług Regionalnego programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, opracowanie, dostawę oraz uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach projektu Zaawansowane usługi elektroniczne z elektronicznym obiegiem dokumentów w Szpitalu Wolskim w Warszawie współfinansowanego z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach priorytetu II Przyspieszenie E-rozwoju Mazowsza działania II Rozwój E-usług Regionalnego programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, opracowanie, dostawa oraz uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach projektu Zaawansowane usługi elektroniczne z elektronicznym obiegiem dokumentów w Szpitalu Wolskim w Warszawie współfinansowanego z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach priorytetu II Przyspieszenie E-rozwoju Mazowsza działania II Rozwój E-usług Regionalnego programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań (Modułów): a) Zadanie 1 - SEOD i zarządzanie dla danych medycznych (licencja na serwer) b) Zadanie 2 - zarządzenie umowami szpitala i dokumentami pracowniczymi; c) Zadanie 3 - automatyzacja obsługi zamówień publicznych d) Zadanie 4 - zewnętrzna wymiana dokumentów i danych e) Zadanie 5 - elementy systemu analizy i oceny jakości. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i instalacji wszystkich elementów Modułów na podstawie wytycznych zawartych w Programie Funkcjonalnym i po uzgodnieniu z Zamawiającym. Program Funkcjonalny (PF) określa załącznik nr 1 a SIWZ. Załącznik nr 1 b i c określa odpowiednio Uwarunkowania realizacji zamówienia oraz organizację Zamawiającego, które mają duży wpływ na realizację niniejszego Zamówienia. W tym celu w pierwszej kolejności Wykonawca wykonana Prototypy Modułów zawierające szczegółowych opis projektowanych funkcjonalności oraz ich wizualizacje (Analiza przedwdrożeniowa). Dopiero po akceptacji Prototypów przez Zamawiającego, Wykonawca będzie mógł przystąpić do ich zaprojektowania i instalacji. 4. Wykonawca przed zawarciem umowy sporządzi jeszcze szczegółowy Harmonogram Rzeczowy prac. Harmonogram Rzeczowy podlega akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram Rzeczowy powinien uwzględniać - w ramach każdego modułu - etap analizy przedwdrożeniowej, opracowania Prototypu, wykonanie i instalacja oprogramowania, szkolenie pracowników, oddanie w pełni funkcjonalnego systemu do eksploatacji. 5. Na wykonane Oprogramowanie Wykonawca udzieli Licencji na użytkowanie. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje także grupowe szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi modułów w wymiarze niezbędnym do obsługi modułów. Zamawiający zakłada minimalne wymiary szkolenia: a) Minimalna ilość godzin dla każdego pracownika - 40 godzin. b) Szkolenia w grupach max 8 osobowych, jeden blok szkoleń nie dłuższy niż 4 godziny c) Zadanie 1: do 30 osób do przeszkolenia d) Zadanie 2: do 20 osób do przeszkolenia e) Zadanie 3: do 10 osób do przeszkolenia f) Zadanie 4: do 7 osób do przeszkolenia g) Zadanie 5: do 30 osób do przeszkolenia 7. Przedmiot zamówienia obejmuje także help - desk w wymiarze w wymiarze 80 godzin dla każdego modułu. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje także wsparcie techniczne w wymiarze 15 godzin 9. Przedmiot zamówienia objęty jest 2 - letnią gwarancją. 10. Niniejsze zamówienie jest częścią projektu pn. Zaawansowane usługi elektroniczne z elektronicznym obiegiem dokumentów w Szpitalu Wolskim w Warszawie współfinansowanego z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach priorytetu II Przyspieszenie E-rozwoju Mazowsza działania II Rozwój E-usług Regionalnego programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z budżetu Unii Europejskiej i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu. Zamówienie współfinansowane w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Pozostałe 15% finansowania pochodzić będzie ze środków krajowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 14. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10 lutego 2014 roku, do godz. 09:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy przedłożyć Zamawiającemu odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach