Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.. Zagospodarowanie terenów przyległych do zalewu przy ul. Armii Krajowej w Koniecpolu, w trybie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska 6A 6A
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniecpol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.. Zagospodarowanie terenów przyległych do zalewu przy ul. Armii Krajowej w Koniecpolu, w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. Zagospodarowanie terenów przyległych do zalewu przy ul. Armii Krajowej w Koniecpolu, oraz wykonanie tej inwestycji zgodnie z opracowaną dokumentacją. Planowana inwestycja obejmuje teren o łącznej powierzchni 5,48 ha przylegający do zbiornika wodnego o pow. ok. 4,3 ha. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się prace w zakresie: - przygotowanie terenu i prace rozbiórkowe - budowę recepcji natrysków, toalet, przebieralni - budowę dróg, parkingów i ciągów pieszo- jezdnych - uzbrojenie terenu - wykonanie odcinka kanalizacji sanitarnej (ok. 250m) - nawodnienie terenów zielonych - monitoring terenu - elementów zagospodarowania terenu i nasadzeń zieleni. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wybudować zgodnie z posiadanym przez zamawiającego Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Uwaga: Program Funkcjonalno-Użytkowy w wersji papierowej jest również do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol. Lokalizacja inwestycji: Koniecpol rejon ul. Armii Krajowej składający się z działek nr ewid. 2573/1, 2573/7, 2579/1, 2581/1, 2577/1, 2571, 3199/2, 2580, 3197, 3198, 3200/2, 3201, 3204, 3787. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1 Prace projektowe: a. Projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych (6 egz.) i projekty wykonawcze (6 egz.) na aktualnych mapach zasadniczych do celów projektowych opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25. 04. 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U z 2012r. nr 462). Uwaga: Zamawiający posiada mapę zasadniczą dla terenu objętego zamówieniem opracowaną w 2010r. Mapa ta jednak obecnie nie może stanowić podstawy do opracowania wymaganej dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych. b. Przedmiar robót we wszystkich branżach (4 egz.) sporządzony na obowiązujących formularzach, napisanych na komputerze. c. Kosztorys inwestorski (4 egz.) d. Wykonanie odwiertów geotechnicznych w ilości umożliwiającej rozpoznania istniejących warunków geologicznych. Wykonawca nie posiada aktualnych badan geotechnicznych gruntu. Uwaga: Teren planowanej inwestycji położony jest częściowo na zlikwidowanym wysypisku śmieci o wysokim poziomie wód gruntowych, w sąsiedztwie rzeki Młynówki. e. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (6 egz.). f. Mapa do celów projektowych + wypisy z rejestrów gruntów. Uwaga: mapa do celów projektowych obejmie częściowo tereny należące do PKP S.A. g. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz.) h. Operat wodnoprawny i pozwolenie wodnoprawne - (jeśli zaistnieje taka potrzeba). i. Uzgodnienie dokumentacji projektowej na Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej wraz z uzyskaniem zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci. j. Uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji ( pozwolenia na budowę)w imieniu Inwestora . Przygotowanie zbioru uzyskanych opinii, uzgodnień i dokumentów technicznych związanych z inwestycją. k. Uzyskanie wszelkich innych uzgodnień, pozwoleń, opinii, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. l. Dokumentacja wyżej wymieniona musi być opracowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami, normami, przepisami i dyrektywami UE. m. Opracowania należy dostarczyć Zamawiającemu również w wersji elektronicznej, można zgrać na 1 płycie CD lub DVD. n. Na pisemny wniosek Zamawiającego przekazywanie niezbędnych danych o projekcie. 3.2.2 Roboty budowlane związane z wykonaniem zadania zgodnie z opisanym w pkt. 3.2.1 projektem, wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, prób, badań, sprawdzeń. Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót budowlanych do wykonania, zostały opisane w pkt. 3.1.3 Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( str. 9 -12) stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ nr ZP.271.10.2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 8.2 Formy wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 8.2.1 pieniądzu 8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3 gwarancjach bankowych, 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9. 10. 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr. 109 poz. 1158 z póź. zm.). 8.3. Sposób i miejsce składania wadium. 8.3.1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : B. S. Koniecpol nr 62827600032000000006350014 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.10.2013. 8.3.2.Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. od 8.2.2 do 8.2.5 należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Koniecpol pokój nr 24, przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. 8.3.3. Z treści gwarancji ( poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana uprawnionego (upełnomocnionego ) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienna pieczątka lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska). 8.3.4. Z treści gwarancji musi wynikać, że jest gwarancja bezzwrotną i nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 8.3.5. Postanowienia pkt. 8.3.3. i 8.3.4 stosuje się również do poręczeń wskazanych w pkt. 15.2 niniejszej siwz. 8.4. Termin składania wadium 8.4.1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 06. 09. 2013r. do godz. 11,00. 8.4.2. Wniesieniu wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8.4.3.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postepowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą. 8.5 Zwrot wadium. 8.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust 4a ustawy pzp. 8.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.5.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.5.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koniecpol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach