Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Ciechanowie

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6749200 , fax. 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2016-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6749200, fax. 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Ciechanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 1 Budowa boiska do gry w plażową piłkę ręczną w MZS nr 2, przy ul. Czarnieckiego , działka nr 875/2, 874/3, 873/3, 872/2, 876/2, Zadanie nr 2 Modernizacja placu zabaw dla dzieci przy ul. Wesołej, (osiedle Kwiatowe) , działka nr 137/22 Zadanie nr 3 Magiczny zakątek na Blokach, przy ul. 17 Stycznia , działka nr 1414 Zadanie nr 4 Osiedlowy plac zabaw Powstańców Wielkopolskich, , działka nr 984/7 Zadanie nr 5 Kreatywny plac zabaw - Osada Fabryczna, działka nr 4/34 Zadanie nr 6 Utworzenie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na Bielinie (osiedle Słoneczne) działka nr 322/2 Zadanie nr 7 Budowa otwartej siłowni zewnętrznej przy ul. Parkowej i Zielonej oraz modernizacja boiska trawiastego do piłki nożnej, przy ul. Parkowej i Zielonej , działka nr 1189 W ramach zadań, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do: - wykonania dokumentacji projektowej; - wykonania robót budowlanych. 2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje: a. zakup map opiniodawczych i map do celów projektowych, wypisów z ewidencji gruntów a także wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do sporządzenia projektów; b. opracowanie koncepcji (dwa warianty) dla każdego zadania i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu - po 1 egz. dla każdego zadania; procedurę uzgodnienia koncepcji zawiera PFU (postanowienia pkt. 1.3.5. PFU). c. opracowanie projektu zagospodarowania terenu z projektem technicznym montażu i instalacji urządzeń lub projektu budowlanego /odpowiednio w zależności od procedury zgłoszenie/pozwolenie/ - po min. 4 egz. dla każdego zadania, d. wykonanie przedmiaru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego zadania, e. wykonanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- po 2 egz. dla każdego zadania, f. uzyskanie wszelkich ewentualnych uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami np. pozwolenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych, decyzja zezwalająca na wycinkę drzew i inne niezbędne do realizacji inwestycji; g. zgłoszenie budowy lub uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego; 3. Wykonanie robót budowlanych obejmuje: a. dostawę i montaż urządzeń na terenach wyszczególnionych ww. zadaniach, zgodnie z sporządzonymi projektami o których mowa w pkt. 5.2 lit. c; b. nadzór archeologiczny nad robotami ziemnymi - w przypadku zadania inwestycyjnego nr 3 - jeżeli zostanie nałożony obowiązek przez Mazowieckiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd i mogą być zastąpione przez inne równoważne o nie gorszych parametrach. Jeśli pojawi się wątpliwość Zamawiającego, co do równoważności elementów, Wykonawca będzie zobligowany wykazać, że zastosowane urządzenia i materiały są równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie. b.poręczeniach bankowych; c.poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.gwarancjach bankowych; e.gwarancjach ubezpieczeniowych; f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji (liczony w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach