Przetargi.pl
Zaprojektowanie i utworzenie w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 90 mieszczącego się przy ul. Kordeckiego 54 w Warszawie

Zespół Szkół Specjalnych Nr 90 ogłasza przetarg

  • Adres: 04-330 Warszawa, ul. Kordeckiego 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 610 34 21 , fax. 22 610 34 21
  • Data zamieszczenia: 2014-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych Nr 90
    ul. Kordeckiego 54 54
    04-330 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 610 34 21, fax. 22 610 34 21
    REGON: 01643477200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i utworzenie w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła szkolnego placu zabaw na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 90 mieszczącego się przy ul. Kordeckiego 54 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu wokół szkoły zgodnie z wymogami prawa budowlanego uwzględniającego projekt szkolnego placu zabaw Radosna Szkoła, zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw wraz z wyposażeniem, bezpieczną sztuczną nawierzchnią, ścieżkami komunikacyjnymi i zagospodarowaniem terenu zieleni w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ). b. Wyposażenie placu zabaw powinno być tak dobrane, aby mogło służyć dzieciom różnych grup wiekowych oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej i intelektualnej. Wyposażenie mogą stanowić pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy itp.). Urządzenia powinny być zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci ( różnorodne drabinki, drążki do ćwiczeń, ścianki wspinaczkowe, pomosty, równoważnie, pochylnie, przeplotnie oraz kolorowe huśtawki). Ponieważ jest to szkoła specjalna, uczęszczają do niej dzieci wymagające szczególnej opieki. Często są to dzieci starsze niż zwyczajowo. Dlatego urządzenia podane w Projekcie Funkcjonalno Użytkowym zostały skrupulatnie dobrane pod kątem funkcjonalności oraz gabarytów. Sposób zagospodarowania terenu placu zabaw powinien uwzględniać pokrycie powierzchni placu zabaw tj. około 240 m2: - nawierzchnia bezpieczna - około 150 m2, - nawierzchnia komunikacji - około 20 m2, - nawierzchnia trawiasta - około 70 m2. Wyposażenie placu zabaw: Plac zabaw obejmuje n/w, minimalny, przykładowy zakres bezpiecznych urządzeń wykonanych w konstrukcji stalowej: - zestaw rekreacyjny - 1 szt., - zestaw sprawnościowy - 1 szt., - walec - 1 szt., - tablica do rysowania - 1 szt., - karuzela tarczowa na platformie- 1 szt., - huśtawka wagowa sprężynowa 4 osobowa- 1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna bocianie gniazdo - 1 szt., - huśtawka wagowa na sprężynie - 1 szt., - tablica informacyjna - Regulamin placu zabaw - 1 szt., - kosz parkowy - 1 szt., - ławka - 1 szt. c. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z założeniami rządowego programu Radosna Szkoła zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915) z późniejszymi zmianami. d. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). e. Wykonawca odpowiada za zgodność rozwiązań przedmiotu zamówienia z przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami oraz z parametrami inwestycji uzgodnionymi z Zamawiającym. f. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego nad inwestycją realizowaną na podstawie dokumentacji projektowej określonej w pkt 1 zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). g. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać wszelkie niezbędne do wykonania prac dokumenty wymagane prawem zatwierdzone przez odpowiednie organy. h. Wykonawca wykona dokumentację projektową ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 ust. 3 pzp, tzn. w sporządzonej dokumentacji projektowej nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przyszłego przedmiotu zamówienia i nie można opisać przyszłego przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy lub równoważny z opisem parametrów jakie powinny być spełnione, aby uznać dany materiał, wyrób lub patent za równoważny. i. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu 3 egz. kompletnej dokumentacji projektowej w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach .doc oraz .pdf zapisanych na dysku CD-R, zawierającą: - uzyskanie warunków zabudowy, - uzyskanie mapy do celów projektowych, - projekt drogowy wjazdu wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, - projekt architektoniczny PZT, - projekt zieleni, - projekt ogrodzenia, - projekt altany śmietnikowej, - inwentaryzację zieleni, - kosztorysy inwestorskie. W/w dokumentacja musi zostać wykonana w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz Projekt Funkcjonalno Użytkowy i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nie zwalnia w żaden sposób Wykonawcy z odpowiedzialności za jakiekolwiek wady w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić w dokumentacji projektowej uwagi Zamawiającego, chyba że uwzględnienie uwag spowodowałoby powstanie wad w przedmiocie zamówienia. j. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. k. Wykonawca ma prawo przeprowadzić wizję lokalną w miejscu realizacji zadania przetargowego. Wizja lokalna powinna być przeprowadzona w obecności przedstawiciela Zamawiającego po uprzednim kontakcie telefonicznym. l. Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach