Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami oraz projektowanie i budowa odgałęzień w Brwinowie i gminie Brwinów.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami oraz projektowanie i budowa odgałęzień w Brwinowie i gminie Brwinów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : W ramach zadania budżetowego Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów: 1)Budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. Nadarzyńskiej w Kaniach.(L=42,70 mb PE dn 100) 2)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. Słonecznej w Kaniach. (PE dn 110 mm L=ok.50mb) 3)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. F. Chopina w Kaniach. (PE dn 110 mm L=ok.78mb) 4)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. Wiosennej w Kaniach. (PE dn 110 mm L=ok.64mb) 5)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. S. Moniuszki w Kaniach (PE dn 110 mm L=ok.202mb) 6)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. Książenickiej w Owczarni (PE dn 110 mm L=ok.100mb) W ramach zadania budżetowego Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w gminie Brwinów: 7)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w bocznej od ul. Nadarzyńskiej w Kaniach. (PVC dn 200 L=25,30mb; dn 160 L=23,10mb) 8) Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Pszczelińskiej w Otrębusach do działka nr ew. 179/1 obr. 15 (PVC dn 160 L=ok.8mb) 9)Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ulicy bocznej od ul. F. Chopina w Kaniach. (PVC dn 200 L=ok. 66mb; dn 160 L=ok. 11mb) 10)Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Komorowskiej w Otrębusach do działki nr ew. 64/68 obr. 15. (PVC dn 160 L=ok.3mb) W ramach zadania budżetowego Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie: 11)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. Biskupickiej działka nr ew. 107 obr 3 w Brwinowie. (PE dn 110 mm L=ok.60mb) 12)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicy bocznej od ul. Partyzantów działka nr ew. 48/4 obr. 18 w Brwinowie. (PE dn 110 mm L=ok.87mb) 13)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. Pszczelińskiej do działki nr ew. 257/1 obr. 16 w Brwinowie. (PE dn 110 mm L=ok.3mb) 14)Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w działce nr ew. 222/13, 222/14 obr. 16 w Brwinowie. (PE dn 110 mm L=ok.95mb) W ramach zadania budżetowego Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie: 15)Zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawiej, ul. A. Mickiewicza w Brwinowie. (PVC dn 160 L=ok.67mb wg. zał.) 16) Zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Brwinowie. (PVC dn 160 L=ok.44mb wg.zał) 17)Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Gdańskiej w Brwinowie do dz. nr ew. 30/4 obr. 15 w Brwinowie. (PVC dn 160 L=ok.4mb, wg.zał) 18)Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Pszczelińskiej w Brwinowie do dz. nr ew. 299/16 obr. 16 w Brwinowie. (PVC dn 200 L=ok.8mb wg.zał) 19)Zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w ul. Kraszewskiego, ul. M. Konopnickiej, ul. Borkowej w Brwinowie. (PVC dn 160 L=ok.39mb, wg.zał) 20)Zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w działkach nr ew. 222/14, 222/13, 223/12, 224/21, 222/16 obr. 16 w Brwinowie. (PVC dn200/160 L=ok.170mb) 21)Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Miodowej i Akacjowej w Brwinowie (ok. 412 mb w tym budowy ok. 182 mb) 22)Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Partyzantów działka nr ew. 48/4 obr. 18 w Brwinowie. (PVC dn 200/160 L=ok.108mb) 23)zadania wymienione w punktach 1 i 7 należy wykonać wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia do SIWZ załącza się projekty budowlane, które są wystarczające do sporządzenia oferty, 24)dla zadań wymienionych w punktach 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 - wystąpić o warunki techniczne do BPWiK Sp. z o.o. w Brwinowie, uzyskać protokół z narady koordacyjnej, wykonać projekty i wybudować, 25)wykonanie połączenia (wcinki) z istniejącą siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej - pod nadzorem przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. (BPWiK Sp. z o.o.), a w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej - uzgodnienie z właścicielem wodociągu (do dokumentów odbiorowych dołączyć potwierdzenie uregulowania za pobraną wodę), 26)dla sieci wodociągowej - wykonanie kompletnych badań fizyko - chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 27)częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 28)odwodnienie wykopów zgodnie z dokumentacją, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 29)usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 30)ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 31)badanie materiałów, na które nie ustawiono PN, 32)zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowych odbioru robót, 33)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót (należy wykonać projekt organizacji ruchu lub szkic zabezpieczenia - określa to protokół z narady koordynacyjnej), 34)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 35)zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 36)zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót, 37)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie (m. in. uszkodzone krawężniki uzupełnić we własnym zakresie), 38)uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami oraz protokołów odbioru po zakończeniu prac, ponoszenie kosztów z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego, 39)jeżeli zajdzie taka potrzeba poniesienie kosztów nadzoru i badań archeologicznych zgodnie z decyzjami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 40)Wykonawca powinien dysponować urządzeniami do przewiertu i przecisku, 41)kompleksowa obsługa geodezyjna, 42)zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z protokołem z narady koordynacyjnej i STWiOR, 43)zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, 44)zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 45)zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 46)ubezpieczenie placu budowy. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach. 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.500,00,- zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 1) 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach