Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami oraz projektowanie i budowa odgałęzień w Brwinowie i gminie Brwinów

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami oraz projektowanie i budowa odgałęzień w Brwinowie i gminie Brwinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : W ramach zadania budżetowego Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów 1) budowa sieci wodociągowej na działkach nr ew. 438/14, 438/1 i w ul. Południowej (dz. nr ew. 444), obr 19 w Żółwinie. PE 100, śr. 110 PN10 SDR17 L=140,30 mb; 2) budowa sieci wodociągowej na działkach drogowych (nr ew. 432/3, 490/9, 433/8, 433/13, 434/4, 439/9, 439/7), w ul. Rudej Sarenki ( dz. nr ew. 490/1, 432/1, 433/1, 434/1, 435/1), w ul. Młochowskiej (dz. nr ew. 398) i w ul. Południowej (dz. nr ew. 444) w Żółwinie. PE 100, śr. 110 PN10 SDR17 L=1228,00 mb; W ramach zadania budżetowego Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w gminie Brwinów 3) zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w ul. Działkowej,do działek nr ew 211/4, 211/3, 211/2 w Kaniach. PVC dn 160mm, L=12 mb plus 2 studnie PVC dn 400; 4) zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 35/1 Moszna Wieś. PVC dn 160mm, L= 8 mb plus studnia PVC dn 400; W ramach zadania budżetowego Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie 5) zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniem kanalizacji sanitarnej w ul. Łomżyńskiej do dz. nr ew. 87 obr. 06 w Brwinowie. PVC dn 200/160mm, L=21 mb plus studnia betonowa dn 1200; 6) zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniem kanalizacji sanitarnej w ul. Dr Skudro do dz. nr ew. 143/2 obr. 06 w Brwinowie. PVC dn 200/160mm, L=30 mb plus studnia betonowa dn 1200 plus studnia PVC dn 400; 7) zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Dr Skudro do dz. nr ew. 200/2 obr 6 w Brwinowie. PVC dn 160mm, L= 5,5 mb plus studnia dn 400; 8) zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Przejazd do dz. nr ew. 3/7 obr. 5 w Brwinowie. PVC dn 160mm, L= 6,5 mb; 9) zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Pedagogicznej do dz. nr ew. 210 obr. 16 w Brwinowie. PVC dn 160mm, L=5,5 mb; 10) zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. J. Słowackiego do dz. nr ew. 259/1 ob.r 3 w Brwinowie. PVC dn 160mm, L=5,5mb plus studnia dn 400; 11) zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej w ul. Grodziskiej do dz. nr ew 52/3 obr. 12 w Brwinowie. PVC dn 160mm, L=8 mb plus studnia dn 400; 12) zadania wymienione w punktach 1 i 2 należy wykonać wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia do SIWZ załącza się projekty budowlane, które są wystarczające do sporządzenia oferty, 13) dla zadań wymienionych w punktach 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 należy wystąpić o warunki techniczne do Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zs. w Brwinowie, ul. Wilsona 46 (BPWiK Sp. z o.o.), uzgodnić trasę z właścicielem Gminą Brwinów, w przypadku sieci uzyskać protokół z narady koordynacyjnej, wykonać projekty i wybudować, 14) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej, 15) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 16) częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 17) odwodnienie wykopów zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust.4, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 18) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 19) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, protokołem z narady koordynacyjnej i STWiOR, 20) jeżeli zajdzie taka potrzeba poniesienie kosztów nadzoru i badań archeologicznych zgodnie z decyzjami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (określi to decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zaświadczenie o przeznaczeniu terenu), 21) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 22) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 23) badanie materiałów, na które nie ustawiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu częściowego odbioru robót, 24) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, 25) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac, 26) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót - wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu lub szkiców zabezpieczenia robót na czas budowy wg wymagań oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzędach (określa to opinia ZUD lub protokół z narady koordynacyjnej), 27) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych na czas prowadzenia robót. Opłata za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych gminnych zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej w Brwinowie Nr XLV/483/2005, XLIX/513/2005, XLV/369/2009, LXXI/657/2010 w sprawie wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych (http://www.brwinow.bip-jst.pl/) 28) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 29) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 30) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót, 31) wykonanie połączenia (wcinki) z istniejącą siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej - pod nadzorem przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brwinowie Sp. z o.o. zs. w Brwinowie, ul. Wilsona 46, 32) dla sieci wodociągowej - wykonanie kompletnych badań fizyko - chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 33) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu Gminą Brwinów (do dokumentów odbiorowych dołączyć potwierdzenie uregulowania BPWiK Sp. z o.o. za pobraną wodę), 34) uzyskanie wszelkich dokumentów uzgodnień oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania wybudowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 35) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 36) ubezpieczenie placu budowy. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 4, normami branżowymi oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie (uszkodzone krawężniki drogowe uzupełnić we własnym zakresie). 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja (załącznik nr 8 do SIWZ) składająca się z: - dla zadań 1 i 2: 1) projektu budowlanego sieci wodociągowej, 2) decyzji pozwolenia na budowę: a) Starosty Pruszkowskiego nr 519/B/2011, b) Starosty Pruszkowskiego nr 1337/2014; 3) Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót sieci wodociągowej, - dla zadań: 3,4,5,6,7,8,9,10,11: 1) załączników mapowych, 2) programów funkcjonalno-użytkowych dla robót na zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz odgałęzienia kanalizacji sanitarnej, stanowiąca integralną część niniejszej umowy . 4. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 3 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 3 egzemplarzach dla przedmiotu zamówienia wymienionego w ust .1 pkt. 1-11; 5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 poz. 359). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach