Przetargi.pl
(Zam.Publ.1/2015) Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych na rzecz Sądu Rejonowego w Siedlcach

Sąd Rejonowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Świrskiego 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 644-77-02 , fax. 0-25 632-23-27
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siedlcach
    ul. Świrskiego 17 17
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 644-77-02, fax. 0-25 632-23-27
    REGON: 00032494900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    (Zam.Publ.1/2015) Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych na rzecz Sądu Rejonowego w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: usługi kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach. usługi stałego utrzymania porządku i czystości na przylegających terenach zewnętrznych Sądu Rejonowego w Siedlcach. 2.Usługi sprzątania dotyczyć będą następujących lokalizacji: miasto Siedlce kod pocztowy: 08-110 - ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 17 ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 26 ul. Berka Joselewicza 3 miasto Łosice kod pocztowy: 08 - 200 - ul. Szpitalna 2 3.Zestawienie powierzchni: Powierzchnia wewnętrzna - 3.694,45 mkw. Powierzchnia zewnętrzna - 1.610,00 mkw. 4.Zamawiający wymaga aby wykonawca z którym zamawiający podpisze umowę, skierował do realizacji umowy: a) LOKALIZACJA SIEDLCE- minimum 10 osób sprzątających powierzchnie biurowe oraz minimum 1 osobę sprzątającą teren zewnętrzny b)LOKALIZACJA ŁOSICE- co najmniej 1 osobą sprzątającą pomieszczenia biurowe oraz 1 osobą sprzątającą teren zewnętrzny przy czym zamawiający dopuszcza możliwość aby zarówno powierzchnia biurowa jak i teren zewnętrzny były sprzątane przez jedną i tą samą osobę. 5.Usługi sprzątania terenu zewnętrznego będą wykonywane przez okres całego roku, codziennie od poniedziałku do piątku, a w okresie zimowym również w dni wolne i święta, w zależności od warunków atmosferycznych. Usługi sprzątania codziennego będą wykonywane codziennie w miejscu i w zakresie określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6.Osoba nadzorująca wskazana przez wykonawcę w wykazie osób- załącznik Nr 6 do SIWZ- , będzie min. odpowiadała za organizację oraz nadzór nad pracą pozostałych pracowników, dbając o odpowiedni dobór środków, sprzętu i narzędzi pracy, jakość wykonywanych usług, przestrzeganie zasad i przepisów BHP oraz obowiązki zawarte w umowie. Zamawiający pozostawia do rozstrzygnięcia wykonawcy kwestię, czy osoba nadzorująca będzie oprócz nadzoru wykonywała czynności sprzątania, czy tylko sprawowała nadzór nad pracą pozostałych pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz częstotliwość wykonywania usługi sprzątania w budynkach sądu został szczegółowo określony przez zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, oraz we wzorze umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób świadczenia usługi (mycie okien)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach