Przetargi.pl
Zamówienie publiczne realizowane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot wg art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Powiatowy Obwód Lecznictwa Ogólnego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Wileńska 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 842 71 32 , fax. 059 842 71 32
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Obwód Lecznictwa Ogólnego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
    ul. Wileńska 30 30
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 842 71 32, fax. 059 842 71 32
    REGON: 01069397500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.poloslupsk.infocity.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie publiczne realizowane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot wg art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa n.w. sprzętu medycznego: Rejestrator EKG holterowski 3-kanałowy 48 godzinny Stanowisko do wykonywania badań wysiłkowych z bieżnią Holter ciśnienia Lampa bakteriobójcza 2 palnikowa Lampa UVA/UVB Negatoskop Stół do przewijania niemowląt Tablica okulistyczna podświetlana Tonometr bezdotykowy Ultrasonograf z kolorowym dopplerem Uroflometr Waga lekarska elektroniczna Waga dla niemowląt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 1.3. Są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej (w zakresie umożliwiającym zrealizowanie przedmiotu zamówienia). 1.4. Nie zalegają z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Ustawowe oraz dodatkowe - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.2006.87.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 2.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. 2.1.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. oraz 2.1.2.1.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (Pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.1.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Wykaz dostaw sprzętu i aparatury medycznej zawierający dostawę o wartości nie mniejszej niż 100.000,0 zł. brutto w ostatnich dwóch latach od daty ogłoszenia o przetargu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poloslupsk.infocity.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach