Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej do Projektu Projekt Studia Podyplomowe MBA - Zarządzanie strategiczne programami i projektami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 2 kserokopiarek. Część A - 1 szt. kserokopiarki (wg opisu zawartego w załączniku nr 2A.2 do SIWZ) wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie jej obsługi oraz serwisem i przeglądami w okresie trwania gwarancji. Część B - 1 szt. kserokopiarki (wg opisu zawartego w załączniku nr 2B.2 do SIWZ) wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie jej obsługi oraz serwisem i przeglądami w okresie trwania gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim
Dodano: 2016-07-01 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń
Dodano: 2016-02-04 - Jednorazowa dostawa monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do III.
Dodano: 2015-07-30 - Sukcesywna dostawa drukarek, wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących, skanerów i materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-05-28 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-16 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do VIII.
Dodano: 2014-11-17 - DOSTAWA 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI, ICH KONSERWACJA I NAPRAWY
Dodano: 2014-08-27