Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do III.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30121100-4. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej urządzeniami, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, na terenie: Gdańska, wg części od I do III. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył i dokonał uruchomienia urządzeń dla zgodnego z przeznaczeniem poprawnego działania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr od 2A, 2B i 2C do SIWZ - formularze z opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części od I do III). 5. Wymagania stawiane dla urządzeń: 1) muszą spełniać parametry wyszczególnione w załącznikach nr od 2A, 2B, 2C do SIWZ, odpowiednio do części, 2) muszą być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 3) oferowane urządzenia nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego (jeśli dotyczy), 5) muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 6) muszą posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 7) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, urządzenie wykorzystujące energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzoną w języku polskim, które będzie zawierało informację o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 7. Wykonawca ma obowiązek podać w załącznikach nr od 2A, 2B, 2C do SIWZ, odpowiednio w wyznaczonych pozycjach: nazwę producenta i model (typ) oferowanego urządzenia, nazwę producenta i symbol (kod) materiałów eksploatacyjnych. 8. Gwarancja na urządzenia nie krótsza niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XII SIWZ - termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych opisane są § 5 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 9. Odbiór urządzeń nastąpi protokołem (zdawczo-odbiorczym), podpisanym bez zastrzeżeń przez Strony, wraz z przekazaniem kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi. Odbiór dotyczy również wykonanego uruchomienia. 10. Do czasu przekazania urządzeń, tj. protokolarnego odbioru w miejscu przeznaczenia, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 3) projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3) niewykonania lub wadliwie wykonanego uruchomienia. 12.W przypadkach określonych w pkt 11, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 12 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany urządzenia na nowe wolne od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostawy przekroczy termin, o którym mowa w § 2 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1) projektu umowy. 13. Wykonawca zapewnia: 1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi termin dostawy urządzeń, jednak nie dłuższy niż określony §2 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) że poniesie koszty: dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uruchomienia urządzenia, szkolenia (dotyczy części II), usługi pomocy technicznej (dotyczy cz. II), przeglądów technicznych urządzeń (dotyczy cz. II i III), 3) obsługę gwarancyjną, 4) uruchomienie urządzenia potwierdzającego sprawne działanie w miejscu dostawy, 5) szkolenia, w zakresie: zarządzania, obsługi urządzenia, zgodnie z opisem w tabeli nr 1 pkt XVII ppkt 1 i 2 załącznika 2B do SIWZ, w terminie nie później niż do 14 dni kalendarzowych od momentu odbioru urządzenia przez Zamawiającego (dotyczy części II), 6) świadczenie usługi pomocy technicznej, zgodnie z opisem w tabeli nr 1 pkt XVII ppkt 3 załącznika 2B do SIWZ (dotyczy części II), 7) przeglądy techniczne urządzenia (1 szt.), zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy (dotyczy cz. II) 8) przeglądy techniczne urządzeń (5 szt.), zgodnie z zaleceniami producenta, nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy (dotyczy cz. III). 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotów zamówienia - załączniki nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż proponowane przez Zamawiającego. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych Zamawiającego, których parametry techniczne, jakościowe nie będą gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 15. Zamawiający dopuszcza równoważne tonery. Za toner równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wszystkie wymagania opisane w SIWZ oraz załączników nr 2A, 2B, 2C do SIWZ tj.: 1) fabrycznie nowy, nieregenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, 2) opakowany hermetycznie, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 3) użytkowanie dostarczonego tonera nie może naruszać ani ograniczać warunków gwarancji producenta oferowanego sprzętu oraz używanie nie może spowodować uszkodzenia lub przyspieszonego zużycia tego sprzętu. 4) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest, co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, 5) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, 6) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tonerem, 7) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 8) toner, w którym wszystkie części są nowe, w szczególności: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, obudowa. 9) toner, w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym sprzętem. 16. Za równoważne normom/certyfikatom wynikającym z załączników nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach