Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
REGON: 01061308300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI, ICH KONSERWACJA I NAPRAWY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania 3 (trzech) szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, ich konserwacja i naprawa. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8, 50.32.30.00-5.3.Specyfikację techniczną urządzeń wielofunkcyjnych przedstawia Tabela Nr 1. 4.Do zaproponowanego typu urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca dostarczy oryginalne materiały eksploatacyjne zgodnie z normą ISO 19798, w ilościach: 1) materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe dostarczone w komplecie (komplet = bęben + 4 tonery( po 1 każdego koloru) + pojemnik na zużyty toner) w ramach oferowanej ceny jednostkowej dla każdej z 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych: Tonery - właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 12 000 stron A4 w kolorze przy pokryciu strony zgodnie z normą ISO 19798; Bębny - właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 200 000 stron A4. Pojemniki na zużyty toner - w ilości adekwatnej do ilości zamawianych tonerów - dotyczy urządzeń, które wymagają pojemników na zużyty toner 2) 24 szt. oryginalnych tonerów (po 6 szt. każdego koloru), gdzie każdy toner zapewni wydrukowanie minimum 12 000 stron A4 przy pokryciu strony zgodnie z normą ISO 19798. 3) Pojemniki na zużyty toner - w ilości adekwatnej do ilości zamawianych tonerów - dotyczy urządzeń, które wymagają pojemników na zużyty toner 5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. 6.Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 7.Urządzenia wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi jako wyposażenie standardowe zostaną dostarczone do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 8.Oryginalne materiały eksploatacyjne tj.: 1) Tonery w ilości 24 szt. (po 6 szt. każdego koloru) 2) Pojemniki na zużyty toner w ilości : szt. zostaną dostarczone do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się także do wykonywania autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych (raz na 6 miesięcy na wniosek Zamawiającego) i świadczenia usług naprawczych kserokopiarek w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia ostatniej sztuki, 10.Dostawy urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zamawiającego. 11.Uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych zostanie wykonane na koszt Wykonawcy. Uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych nie wchodzi w zakres przeglądów konserwacyjnych, o których mowa w ust. 9. Sprzedawca udostępni Kupującemu kody dostępu. 12.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim
Dodano: 2016-07-01 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń
Dodano: 2016-02-04 - Jednorazowa dostawa monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do III.
Dodano: 2015-07-30 - Sukcesywna dostawa drukarek, wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących, skanerów i materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-05-28 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-16 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do VIII.
Dodano: 2014-11-17 - Dostawa 9 sztuk kserokopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi, ich konserwacja i naprawy
Dodano: 2014-07-11