Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2015-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - zwanych w dalszej części SIWZ -sprzętem- do budynku Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. 2. Miejsce dostawy: budynek Neofilologii Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego przy ul.Wita Stwosza 51 w Gdańsku. 3. Dostawa obejmuje: 1) montaż/instalację sprzętu, 2) przeprowadzenie testu poprawności jego działania, 3) dostarczenie wszelkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do jego uruchomienia, 4) szkolenie minimum 2 osób z zakresu obsługi sprzętu. 5. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać dostarczony i wniesiony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) mieć zapewnioną obsługę gwarancyjną, 4) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 5) odpowiadać dyrektywom 89/336/EEC i 73/23/EEC oraz posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 6) posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego (jeśli dotyczy), 7) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Konfucjusza przy Uniwersytecie Gdańskim
Dodano: 2016-07-01 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń
Dodano: 2016-02-04 - Jednorazowa dostawa monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa kserokopiarki monochromatycznej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do III.
Dodano: 2015-07-30 - Sukcesywna dostawa drukarek, wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących, skanerów i materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-05-28 - Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach od I do VIII.
Dodano: 2014-11-17 - DOSTAWA 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI, ICH KONSERWACJA I NAPRAWY
Dodano: 2014-08-27 - Dostawa 9 sztuk kserokopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi, ich konserwacja i naprawy
Dodano: 2014-07-11