Przetargi.pl
zamówienia jest remont 16 (gminnych) wolnych lokali mieszkalnych i 1 użytkowego w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia , administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
    REGON: 10161174800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zamówienia jest remont 16 (gminnych) wolnych lokali mieszkalnych i 1 użytkowego w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia , administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont 16 (gminnych) wolnych lokali mieszkalnych i 1 użytkowego w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia , administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Szczegółowe zakresy robót do wykonania dla poszczególnych lokali określają przedmiary robót - załączniki nr 2.0 ÷ 2.16 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z załączonymi przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , prowadzić roboty pod kierunkiem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , przynależnej do właściwej izby samorządu zawodowego i pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego. 4. Zastosowane materiały budowlane i wyroby muszą spełniać warunki wprowadzenia do obrotu w budownictwie , określone w ustawie o Wyrobach Budowlanych (Dz. u. z 2004 Nr 92 poz. 881). 5. Roboty objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi , Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej , oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401). 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie - 36 miesięcy od daty odbioru robót. 7. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów na wbu-dowane materiały budowlane. 9. Zamówienie obejmuje remont następujących lokali i zostało podzielone na 8 części: 9.1 CZĘŚĆ 1 - Abramowskiego 31 m 10 lokal socjalny Mia100kamienic - Abramowskiego 36 m 16 lokal socjalny -Tymienieckiego 16 m 9 lokal socjalny Mia100kamienic Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.0 - 2.2 do SIWZ 9.2 CZĘŚĆ 2 - Abramowskiego 19 m 1 lokal socjalny - Wigury 26 m 2 lokal zamienny Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.3 - 2.4 do SIWZ 9.3 CZEŚĆ 3 - Legionów 17 m 3a lokal zamienny - Legionów 25 m 12 lokal socjalny Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.5 - 2.6 do SIWZ 9.4 CZĘŚĆ 4 - Kilińskiego 19 m 26 lokal socjalny - Kilińskiego 30 m 18 lokal zamienny Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.7 - 2.8 do SIWZ 9.5 CZĘŚĆ 5 - Rewolucji 52 m 10 lokal zamienny - Pomorska 44 m 19 lokal zamienny Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.9 - 2.10 do SIWZ 9.6 CZĘŚĆ 6 - Wierzbowa 16 b m 1 lokal zamienny - Lumumby 6 m 8 lokal socjalny Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.11 - 2.12 do SIWZ 9.7 CZĘŚĆ 7 - Zachodnia 71 m 20 lokal zamienny - Próchnika 19 m 16 lokal socjalny Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.13 - 2.14 do SIWZ 9.8 CZĘŚĆ 8 - Piramowicza 2 m 14 lokal zamienny - Piotrkowska 46 U lokal użytkowy Zakres robót do wykonania określa przedmiar robót - załączniki nr 2.15 - 2.16 do SIWZ 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 dowolnie wybrane części zamówienia. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem lokali objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru lokali, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej (klucze do lokali udostępnia Miejski Administrator Nieruchomości w RON -ach). 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zgodnie z art.45 ust.2 i 4 ustawy, Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 500,00 zł. na jedną część zamówienia. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 poz. 275 , ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN Bank S.A. Oddział w Łodzi 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005 UWAGA ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia i zabezpieczeniu oferty w innej formie niż pieniądzu , wadium należy wnosić osobno dla każdej części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach