Przetargi.pl
Zamiatanie ulic w m. Inowrocław, w ciągu drogi wojewódzkiej 252 oraz w m. Gniewkowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 246 oraz sprzątanie rowów i poboczy w m. Gniewkowo

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamiatanie ulic w m. Inowrocław, w ciągu drogi wojewódzkiej 252 oraz w m. Gniewkowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 246 oraz sprzątanie rowów i poboczy w m. Gniewkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamiatanie ulic w m. Inowrocław, w ciągu drogi wojewódzkiej 252 oraz w m. Gniewkowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 246 oraz sprzątanie rowów i poboczy w m. Gniewkowo Zakres robót obejmuje: W okresie pozimowym: a) zamiatanie ulic w m. Inowrocław - ul. Jacewska - 470 m2 - ul. Działowa - 230 m2 b) zamiatanie ulic w m. Gniewkowo: - ul. Powst. Wlkp. - 620 m2 - ul. Toruńska - 378 m2 - ul. Kilińskiego 902 m2 c) sprzątanie rowów i poboczy w m. Gniewkowo: - ul. Kilińskiego 820 m2 W okresie letnim: a) zamiatanie ulic w m. Inowrocław - ul. Jacewska - 470 m2 - ul. Działowa - 230 m2 b) zamiatanie ulic w m. Gniewkowo: - ul. Powst. Wlkp. - 620 m2 - ul. Toruńska - 378 m2 - ul. Kilińskiego 902 m2 c) sprzątanie rowów i poboczy w m. Gniewkowo: - ul. Kilińskiego 820 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. 2. Prowadzenie działalności gospodarczej 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 4. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - 5 osobami przewidzianych do zamiatania ulic - kierowcą z uprawnieniami do prowadzeni pojazdu powyżej 3,5 tony oraz ciągnika 6. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - samojezdną zamiatarko - zmywarką samochodową - 1 szt, - podmiatarką mechaniczną - 1 szt, zamontowaną na pojeździe mechanicznym - szuflą ładunkową - środekiem transportu - 2 szt, 7. Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał usługi związane z zamiataniem ulic bądź sprzątaniem pasa drogowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tyś. zł 8. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty. Warunki będą oceniane wg zasady: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 5. Wykaz pracowników proponowanych do realizacji usług oraz kserokopia prawa jazdy kat. C i T bądź pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu potencjału kadrowego wykonawcy 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 7. Wykaz zrealizowanych umów na usługę związaną z zamiataniem ulic bądź sprzątaniem pasa drogowego - załączyć co najmniej 2 dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie 8. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach