Przetargi.pl
Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 przypraw 9) Zadanie nr 9 mrożonek, 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna,

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7526480 , fax. 081 7526464
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7526480, fax. 081 7526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 przypraw 9) Zadanie nr 9 mrożonek, 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 przypraw 9) Zadanie nr 9 mrożonek, 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, 11) Zadanie nr 11 chemia profesjonalna,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2.) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.) Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ust. 1 ; 5.) Wykonał podobne dostawy w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 1 rok przed ogłoszeniem niniejszego przetargu. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym - załącznik Nr 1do SIWZ); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub zaświadczenie właściwego Urzędu Gminy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (rolniczej); 4) oświadczenie wykonawcy lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 tys. złotych; 6) podpisany i uzupełniony o dane wykonawcy wzór umowy na potwierdzenie, że wykonawca akceptuje wzajemne obowiązki stron wynikające z wyboru oferty; 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych dostaw, zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r.. (Dz. U Nr 87, poz. 605 ze zmianą z dnia 24.10.2008.r.) potwierdzenie wykonania, co najmniej 3-ch dostaw z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach