Przetargi.pl
Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4. Zadanie nr 4 drobiu, 5. Zadanie nr 5 pieczywa, 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców 8. Zadanie nr 8 przypraw 9. Zadanie nr 9 mrożonek 10. nr 10 chemia gospodarcza 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. ZP.3431/34/2010

Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 752 20 29 , fax. 81 752 20 29
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 81 752 20 29, fax. 81 752 20 29
    REGON: 06019669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4. Zadanie nr 4 drobiu, 5. Zadanie nr 5 pieczywa, 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców 8. Zadanie nr 8 przypraw 9. Zadanie nr 9 mrożonek 10. nr 10 chemia gospodarcza 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. ZP.3431/34/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9. Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10. Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 12. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2011, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2011, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach