Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6730912, 6730846 , fax. 058 6732281
  • Data zamieszczenia: 2009-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku
    ul. 1 Maja 13 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6730912, 6730846, fax. 058 6732281
    REGON: 00030822900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego ambulansu wraz z wyposażeniem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. kod CPV: 33.10.00.00-1 - urządzenia medyczne, 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne, 33.18.21.00-3 - defibrylatory, 33.19.21.60-1 - nosze. 2) Dostawa będzie realizowana w ramach projektu unijnego -Zakup specjalistycznego ambulansu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku, zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POIS.12.01.00-00-083-08-00. 3) Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do Szpitala im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1-Maja 13, 84-100 Puck. 4) Przedmiot zamówienia musi być nowy, wyprodukowany w 2009 r. 5) Przedmiot zamówienia musi spełniać obowiązujące normy: normę PN-EN 1865 dla wyposażenia medycznego. 6) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku szpitalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenie CE. 7) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) b) rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru oznaczenia wyrobów medycznych znakiem CE (Dz. U. Nr 104, poz. 1111) c) normie PN-EN 1789:2008 Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe d) normie PN-EN 1865 Wymagania dotyczące wyposażenia stosowanego w ambulansach drogowych. 8) Przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w etykiety producenta, świadectwa homologacji oraz właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim. 9) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 10) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawcy 1) W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, wykonawca zobowiązany jest doł?ą?czyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden?cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) informację w języku polskim o oferowanym przedmiocie zamówienia potwierdzającą spełnianie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku nr 1, f) dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanym wyrobem medycznym - deklaracja CE, certyfikat zgodności CE, wpis/zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, g) deklarację zgodności z Polską Normą PN-EN 1789-2008 oraz PN-EN 1865. 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 24 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczy?tel?na lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może spraw?dzić jej prawdziwości w inny sposób. 4) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach