Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ul. Zjednoczenia 16a 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej, ul. Sawickiej w Dębnicy Kaszubskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy grogi gminnej, ulicy Sawickiej w Dębnicy Kaszubskiej na długości 578 mb w celu uporządkowania oraz poprawy warunków ruchu ciągu jezdnego łączącego ulice Sobieskiego i Sikorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.500,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1.1.1. Nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, 1.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. 1.1.3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.1.4. Akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy. 1.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. 1.3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. 1.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: 2.1.1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2.1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.5. Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu robót), których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2.1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.1.7. Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o załączony przedmiar robót bez uwzględnienia pozycji dotyczących warstwy odsączającej o grubości 10 cm oraz materiału na wykonanie podbudowy. 2.1.8. Parafowany projekt umowy. 3. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 3.1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 usług podobnych. Przez usługę podobną należy rozumieć wykonanie robót budowlanych związanych z budową dróg. 3.2. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ zostało wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debnicakaszubska.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Kołobrzeskiej w Gdańsku od ul. Rzeczypospolitej do ul. Olsztyńskiej (etap I i II) wraz z przebudową sieci wodociągowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej Osowo-Białe Błoto
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych, ze środków związanych z wyłączaniem z produkcji gruntów rolnych- droga Przyjaźń - Skrzeszewo.- nawierzchnia z płyt YOMB o długości 655m i szerokości 4 m
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH (SMOLĄG)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Leśny Dwór w 2016 r
Dodano: 2016-07-27 - .: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Lubichowo Wybudowanie
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
Dodano: 2016-07-25 - Budowa części drogi leśnej nr 2 i 104 w leśnictwie Masłowice
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja chodnika na ul. Starogardzkiej 8-12 w Gdyni.
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie 7 odcinków nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie Gminy Kartuzy w 2016 r.
Dodano: 2016-07-19