Przetargi.pl
Zakup trzech samochodów na potrzeby Centrali ARiMR Nr referencyjny: DZP-2610-76/09

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup trzech samochodów na potrzeby Centrali ARiMR Nr referencyjny: DZP-2610-76/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 samochodów osobowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne. 1) Samochód fabrycznie nowy 2) Nadwozie 4 drzwiowe sedan 3) Kolor samochodu czarny metalik 4) Silnik benzynowy/diesel lub benzynowy/diesel przystosowany do spalania biopaliw ciekłych o minimalnej pojemności 1,9 ccm w oznaczeniu handlowym 5) Oświadczenie producenta o możliwości stosowania biopaliw ciekłych przy jednoczesnym zachowaniu warunków gwarancji, jeżeli zaoferowane samochody posiadają silnik diesla przystosowany do spalania biopaliw 6) Minimalna moc silnika 100 KW 7) Felgi aluminiowe 8) Wspomaganie układu kierowniczego 9) Manualna skrzynia biegów 10) Czołowe poduszki powietrzne kierowca/pasażer 11) Boczne poduszki powietrzne 12) Kurtyny powietrzne 13) Komputer pokładowy 14) ABS 15) System kontroli trakcji (np: ESP lub inny równoważny) 16) System wspomagania siły hamowania 17) Centralny zamek 18) Immobilizer 19) Światła przeciwmgielne 20) Elektrycznie sterowane szyby przednie 21) Lusterka boczne podgrzewane, regulowanie elektrycznie i składane 22) Czujnik parkowania tył 23) Klimatyzacja automatyczna 24) Siedzenia welurowe 25) Radioodtwarzacz CD 26) Autoalarm 27) Komplet dywaników samochodowych 28) Trójkąt odblaskowy 29) Gaśnica 30) Apteczka samochodowa 31) Długość samochodu minimum 4600 mm 32) Rozstaw osi minimum 2700 mm 33) Gwarancja producenta: a) Na perforację blachy minimum 6 lat b) Mechaniczna 5 lat na części i podzespoły bez limitu kilometrów c) Na lakier minimum 3 lata 34) Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC; AC - także od kradzieży; NW i Assistance.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: (1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w odpowiednich dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ); (b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). (d) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą) zgodnie z wymogami rozdziału XII SIWZ. (e) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. (f) Oświadczenie producenta o możliwości stosowania biopaliw ciekłych przy jednoczesnym zachowaniu warunków gwarancji, jeżeli zaoferowane samochody posiadają silnik diesla przystosowany do spalania biopaliw. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 1 lit. (b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: (a) Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 3. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby - z wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. (e).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach