Przetargi.pl
Wykonanie remontu dróg gminnych

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6416390 , fax. 025 6416390
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 025 6416390, fax. 025 6416390
    REGON: 00055128900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I. Remont drogi gminnej w miejscowości Zawady dł. 590 mb, szer. 4m Zadanie II. Remont drogi gminnej w miejscowości Grochówka, dł. 1200mb, szer. 5 m Zadanie III. Remont drogi gminnej w miejscowości Bzów, dł. 580 mb szer. 4,5 i 150 mb, szer. 3,5 m Zadanie IV. Remont drogi gminnej w miejscowości Maciejowice, dł. 810 mb, szer. 5m Zadanie V. Remont drogi gminnej w miejscowości Chromna, dł. 465 mb, szer. 4,5 m Zadanie VI. Remont drogi gminnej Ługi Rętki - Lipiny dł. 1300 mb, szer. 4,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium dla każdego zadania w wysokości - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia(min. 5 referencji o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ) oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. (posiadają lub mają zapewniony dostęp do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mg/h - 1szt. - Układarka do mas mineralno - bitumicznych elektronicznie sterowana - 1 szt. - Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - 2 szt. - Walce stalowe 8-10Mg i 11-14 mg - 2 szt. - Szczotka mechaniczna - 1 szt. - Samochody wywrotki - w ilości zapewniającej ciągłość robót. - Posiadają zaplecze laboratoryjne z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Kierownik robót - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3 lata, wymagane uprawnienia - drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń (Kierownik robót powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa). - Kierownik WMB - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 5 lat, - Laborant - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3 lata, - Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, - Operator układarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, - Operator walca - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy ( 5 lat). d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 6 miesięcy w wysokości minimum 1 000 000zł. (oświadczenie), posiadają średni roczny obrót ( określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone ) za ubiegły rok w wysokości 10 000 000 zł (oświadczenie). e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 2. ), b. kosztorys ofertowe (wg załącznika nr 1.- dla każdego zadania odrębnie ), c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym), e. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . f. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a tak e zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3., g. dokumenty stwierdzające, e osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia branż y drogowej lub konstrukcyjno - budowlane, będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), h. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( w tym zaplecza laboratoryjnego) - wg załącznika nr 4. i. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 5, j. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a tak że zakresu wykonywanych przez nich czynności, p. kopia dokumentu wadialnego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach