Przetargi.pl
Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego dla pojazdów będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu (Przetarg nr 8/D/2009)

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8593430 , fax. 061 8593429
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8593430, fax. 061 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego dla pojazdów będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu (Przetarg nr 8/D/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zadanie I Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 - dla pojazdów będących w dyspozycji siedziby jednostki Zadanie II Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji Obwodu Drogowego w Biskupicach. Zadanie III Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji Obwodu Drogowego w Zamysłowie. Wymagania: Zadanie I - Paliwo - Etylina Pb 95 - Stacja paliw na terenie miasta Poznania - Sposób tankowania: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania na każdy zgłoszony przez zamawiającego samochód osobowy karty magnetycznej lub jednomiesięcznego zestawienia potwierdzającego ilość i datę tankowanego pojazdu. Zadanie II - Paliwo - Etylina Pb 95 i olej napędowy dostępne na jednej wskazanej stacji. - Stacja paliw czynna całą dobę, znajdująca się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego w Biskupicach wyłącznie drogami utwardzonymi. - Sposób tankowania: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania na każdy zgłoszony przez zamawiającego samochód/ciągnik rolniczy/sprzęt karty magnetycznej lub jednomiesięcznego zestawienia potwierdzającego ilość i datę tankowanego pojazdu. Zadanie III - Paliwo - Etylina Pb 95 i olej napędowy dostępne na jednej wskazanej stacji. - Stacja paliw czynna całą dobę, znajdująca się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego w Biskupicach wyłącznie drogami utwardzonymi. - Sposób tankowania: Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania na każdy zgłoszony przez zamawiającego samochód/ciągnik rolniczy/sprzęt karty magnetycznej lub jednomiesięcznego zestawienia potwierdzającego ilość i datę tankowanego pojazdu. Wielkość zamówienia: Zadanie I Etylina Pb 95 oszacowano na 6 000 litrów, w tym: - ilość zakupu paliwa gwarantowanego 3 500 litrów - ilość zakupu paliwa na prawach opcji w ilości 2 500 litrów. Zadanie II a) Etylina Pb 95 oszacowano na 4 000 litrów, w tym: - ilość zakupu paliwa gwarantowanego 2 000 litrów - ilość zakupu paliwa na prawach opcji w ilości 2 000 litrów. b) Olej napędowy oszacowano na 20 000 litrów, w tym - ilość zakupu paliwa gwarantowanego 10 000 litrów - ilość zakupu paliwa na prawach opcji w ilości 10 000 litrów. Zadanie III a) Etylina Pb 95 oszacowano na 5 000 litrów, w tym: - ilość zakupu paliwa gwarantowanego 2 500 litrów - ilość zakupu paliwa na prawach opcji w ilości 2 500 litrów. b) Olej napędowy oszacowano na 20 000 litrów, w tym - ilość zakupu paliwa gwarantowanego 10 000 litrów - ilość zakupu paliwa na prawach opcji w ilości 10 000 litrów. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : I. pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie , II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1 pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II, pkt 1, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 3. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 4. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 5. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy - dotyczy Zadania II i III 3. Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.1 Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach