Przetargi.pl
Zakup odnowienia wsparcia do licencji na system antywirusowy Trend Micro IMSVA w okresie 36 miesięcy

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
    REGON: 14067464900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup odnowienia wsparcia do licencji na system antywirusowy Trend Micro IMSVA w okresie 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy obejmuje: 1) zakup odnowienia wsparcia do licencji na system antywirusowy Trend Micro (920 licencji oprogramowania IMSVA), w następującym zakresie: a)odnowienie wsparcia 920 sztuk licencji Trend Micro IMSVA v 8.x obejmującego produkty: Spam Prevention Solution,TendMicro Antyvirus and Content Filter,IP Filtering Service,Cloud Pre-Filter.2)wsparcie w okresie 36 miesięcy świadczone przez Wykonawcę dla Zamawiającego w zakresie utrzymania serwerów i oprogramowania Trend Micro w zakresie: a)rozwiązywania zgłaszanych przez Zamawiającego problemów, związanych z wystąpieniem błędów krytycznych i niekrytycznych (zdarzeń) w zakresie ochrony antywirusowej i antyspamowej poczty, w szczególności: przyjęcie zgłoszenia,analiza problemu,opracowanie rozwiązania,przygotowanie narzędzi umożliwiających wdrożenie rozwiązania (poprawka, instrukcja, skrypt)b)diagnozowania zgłaszanych przez Zamawiającego problemów występujących na styku systemamów będących przedmiotem wsparcia a innym oprogramowaniem, współpracującym z systemami będącymi przedmiotem wsparcia, w szczególności: przyjęcie zgłoszenia,analiza problemu,określenie przyczyn powstania problemu,opracowanie scenariusza rozwiązania problemu.c)audytu konfiguracji systemów obejmujący:przygotowanie metodyki i planu realizacji audytu, wykonanie audytu z częstotliwością 1 raz na 6 miesięcy uwzględniając Przegląd zerowy,opracowanie raportu z audytu, zawierającego w szczególności opis stwierdzonych nieprawidłowości,opracowanie scenariuszy usunięcia nieprawidłowości, przygotowanie narzędzi umożliwiających wdrożenie opracowanych scenariuszy (instrukcja, skrypt),d)upgrade środowiska serwerów i oprogramowania Trend- Micro: przygotowanie metodyki i planu realizacji upgradu, wykonanie upgradu we współpracy z Zamawiającym, weryfikacja poprawności pracy środowiska po wykonaniu upgradu e)wsparcia administracyjnego świadczonego przez pracowników Wykonawcy na miejscu u Zamawiającego, f)telefonicznego wsparcia administratorów Zamawiającego - nie więcej niż, 10 godzin miesięcznie. 3)konsultacji specjalistycznych w zakresie posiadanego przez Zamawiającego środowiska Trend Micro, w wymiarze nie większym niż 240 roboczogodzin w ramach zamówień opcjonalnych.4)wykonania wszelkich innych czynności wprost nie wymienionych w niniejszej umowie, a bez których nie można należycie wykonać przedmiotu umowy.4.Wsparciem objęte będą następujące środowiska Zamawiającego:1)Środowisko podstawowe serwera Trend Micro: a)IMSVA Version 8.2 b)VMwareESX v.5.12)Środowisko zapasowego serwera Trend Micro : a)IMSVA Version 8.2 b)VMwareESXi v.5.0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieśćwadium w kwocie: 6 000, 00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00 / 100). 2. Wadium może być wniesionewyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Termin, miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 062 0000 0576 4220 0001 W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym, wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/ poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienie Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski. 6 Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: WADIUM -DAI/WZP/231/26/2013 Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały wskazane w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/index.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach