Przetargi.pl
Zakup licencji na 25 jednoczesnych dostępów do internetowego serwisu prawniczego z modułem aktów prawnych polskich (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Monitory Wojewódzkie, Resortowe, Monitor Sądowy i Gospodarczy), Unii Europejskiej, orzecznictwem, komentarzami, projektami ustaw (dostęp do bazy on line).

Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-090 Warszawa, al. Solidarności 77
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5517756, 5517846 , fax. 022 8280740
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
    al. Solidarności 77 77
    00-090 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5517756, 5517846, fax. 022 8280740
    REGON: 01209307300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup licencji na 25 jednoczesnych dostępów do internetowego serwisu prawniczego z modułem aktów prawnych polskich (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Monitory Wojewódzkie, Resortowe, Monitor Sądowy i Gospodarczy), Unii Europejskiej, orzecznictwem, komentarzami, projektami ustaw (dostęp do bazy on line).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest na zakup licencji na 25 jednoczesnych dostępów do internetowego serwisu prawniczego z modułem aktów prawnych polskich (Dziennik Ustaw, Monitor Polski, Monitory Wojewódzkie, Resortowe, Monitor Sądowy i Gospodarczy), Unii Europejskiej, orzecznictwem, komentarzami, projektami ustaw, dotyczących w szczególności: prawa cywilnego, postępowania cywilnego, prawa karnego, postępowania karnego, prawa administracyjnego, postępowania administracyjnego, prawa handlowego, prawa podatkowego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego i prawa rodzinnego (dostęp do bazy on line). Oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie winno współpracować z systemem funkcjonującym u Zamawiającego, tzn. systemem operacyjnym Windows XP/VISTA 32 bity i po dokonaniu instalacji przez Zamawiającego na komputerze działać samodzielnie, tzn. do poprawnego działania oprogramowania i baz przepisów prawnych nie może być wymagany jakikolwiek nośnik danych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Podmiotowe: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Inne: 1. dostarczenie przedmiotu zamówienia wskazanego w formularzu cenowym BR-1, 2. dostarczenie licencji/haseł dostępu (w zależności od oferty) w terminie trzech dni roboczych od daty zawarcia umowy, 3. realizacja przedmiotu zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie, wymagane w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 1 (Podmiotowe) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 2 (Inne) skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych warunków dołączą do oferty: Ad. warunki podmiotowe: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 BR-3, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ad. warunki przedmiotowe: 3. wypełniony w miejscach wykropkowanych formularz cenowy BR-2, 4. oświadczenie o dostarczeniu Zamawiającemu licencji/haseł dostępu (w zależności od oferty) w terminie trzech dni roboczych od daty zawarcia umowy - w formularzu OFERTA BR-1, 5. oświadczenie o terminie realizacji zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy - w formularzu OFERTA BR-1, POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 6. parafowany i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy BR-4, w szczególności w zakresie reprezentacji Wykonawcy - zalecenie Zamawiającego, nie załączenie do oferty nie będzie traktowane jako przesłanka do odrzucenia oferty, 7. zasady korzystania z bazy on line. Wymienione powyżej w pkt. 1, 3, 4, 5 i 6 dokumenty wchodzące w skład oferty winny być przedstawione w formie oryginałów, pozostałe oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej Wykonawca składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brpo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach