Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy

Starostwo Powiatowe w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140103
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140103
    REGON: 93195033000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 szt. Notebook plus oprogramowanie, 2 szt. zestawy komputerowe plus oprogramowanie , 1 szt. Serwer pamięci masowej , 1 szt. oprogramowanie Fine Reader Corporate Edition 10 Zadanie 1 Notebook - 1 sztuka Oprogramowanie - 1 sztuka Zgodny ze specyfikacją Nazwa Opis Notebook - procesor: dwurdzeniowy, 2MB Cache, 2,1 GHz lub równoważny - HDD 250 GB 5400 obr./min. SATA - RAM 2GB DDR2 - mobilna karta graficzna (512MB) - karta sieciowa 10/100/1000 - karta WiFi b/g/n - czytnik kart pamięci - matryca 17,3 cali 1600x900 - napęd DVD+/-RW z obsługą nośników dwuwarstwowych - karta dźwiękowa High Definition - 4 x USB - kamera 2 MPix System operacyjny MS Windows Professional OEM Zadanie 2 Serwer pamięci masowej - 1 sztuka Oprogramowanie - 1 sztuka Zgodny ze specyfikacją Nazwa Parametry Serwer pamięci masowej - pojemność 4TB - obsługa RAID 0,1 - backup plików z komputerów w sieci LAN - współpraca z Microsoft Active Directory - złącza: LAN 10/100/1000, 2x USB 2.0 Oprogramowanie Fine Reader Corporate Edition 10 Zadanie 3 Zestawy komputerowe 2 sztuki Oprogramowanie - 2 sztuki Zgodnye ze specyfikacją Nazwa Parametry Płyta główna - pamięć: 4 gniazda DDR2 - dwukanałowa obsługa pamięci - FSB: 1333/1066/800 - sloty: 1x PCI-Ex16, 3x PCI-Ex1, 3x PCI - USB: 8x USB2.0 - kontroler IDE: ATA 100/66 - kontroler SATA: 4x SATAII - karta sieciowa 10/100/1000 - karta dźwiękowa 8 kanałowa - obsługa procesorów dwurdzeniowych,czterordzeniowych Procesor - pamięć cache L2: 3 MB - dwurdzeniowy - wersja BOX - FSB: 1066 MHz - 2,80 GHz lub równoważny - technologia wykonania: 45 nm Karta grafiki - pamięć: 512 MB DDR II - PCI-Express x16 -chłodzenie pasywne HDD - pojemność: 320 GB - SATA II - cache: min. 16MB - prędkość obrotowa: nie mniej niż 7200 obr./min. Pamięć - DDR2 PC800 - 2 x 1 GB Obudowa Midi Tower 400W Napęd optyczny - prędkość zapisu:CD-R 48x, CD-RW 32x, DVD-R 20x, DVD+R 20x, DVD-RW 6x, DVD+RW 8x, DVD+R DL 10x, DVD-R DL 10x, DVD-RAM 12x - prędkość odczytu: CD-ROM 48x, DVD-ROM 16x - bufor: 2MB - wersja BOX FDD 1.44 MB Klawiatura PS/2 Mysz optyczna System operacyjny MS Windows XP Professional OEM Oprogramowanie MS Office SB 2007 OEM Monitor -17 caliLCD Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez zmawiającego. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół Odbioru Jakościowego bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę (wymienione w pkt III.2.2.) w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór dokumentu załącznik nr 2 A.2) Wzór umowy załącznik nr3 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wzór dokumentu załącznik nr 1 C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach