Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urzadzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urzadzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie usług w zakresie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie usług konserwacji: Konserwacje dźwigów powinny być wykonywane zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki ,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. nr 193, poz.1890),usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych, 2) przepisami normowymi dla dźwigów elektrycznych, hydraulicznych i platform dla osób niepełnosprawnych, 3) odpowiednimi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego, 4) instrukcjami producentów dźwigów i platform dla osób niepełnosprawnych, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: 1) dostarczenie przed przystąpieniem do realizacji zadania do Wydziału Obsługi Urzędu lub osoby wskazanej w umowie będącej koordynatorem prac z ramienia Urzędu, kserokopii list osób realizujących zadanie - wykonujących usługi konserwacji na terenie obiektów Urzędu Miejskiego celem przekazania służbom bezpieczeństwa i higieny pracy. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym w wykonywania prac na terenie Urzędu (stosowne oświadczenia poszczególnych osób), 2) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu wykonywanych usług konserwacji zgodny w swym zakresie z ceną ofertową, oraz z przedmiotem zamówienia, 3) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz.251 z późniejszymi zmianami), 4) prowadzenie dziennika konserwacji dla każdego dźwigu - dokonywanie zapisów wykonanej każdorazowo konserwacji - serwisu, usunięcia powstałej awarii, przeglądu technicznego dla każdego dźwigu, 5) oraz sporządzanie protokółów z przeprowadzonych konserwacji - serwisu, usunięcia powstałej awarii i przeglądu technicznego dla każdego dźwigu. 4. Wizja lokalna: 1) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsc lokalizacji urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego przed złożeniem oferty na usługi w zakresie konserwacji, 2) Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach. W tym celu Wykonawcy winni się zwracać do Administratorów poszczególnych obiektów Urzędu Miejskiego - wykaz administratorów zawiera zał. nr 8 do SIWZ. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Warunki płatności: Rozliczenie za wykonane usługi odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za wykonaną co miesiąc usługę konserwacji - serwisu i przeglądu technicznego bądź usunięcia powstałej awarii - na wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia i fakturą końcową wystawioną po zakończeniu usługi konserwacji - serwisu i przeglądu technicznego bądź usunięcia powstałej awarii. Podstawą do wystawienia faktur częściowych i końcowej będą protokoły podpisane przez odpowiednich administratorów obiektu i osobę prowadzącą nadzór nad wykonywanymi pracami. 6. Postępowanie w przypadku awarii Wykonawca w ciągu jednej godzin od telefonicznej informacji od Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, przystępuje do usunięcia awarii i zabezpieczenia jej skutków. Każdorazowo zostanie sporządzony przez Zamawiającego Protokół konieczności usunięcia awarii wraz z określeniem zakresu robót do wykonania. Zakończenie prac związanych z usuwaniem awarii Wykonawca zgłasza pisemnie do Zamawiającego. Rozliczenie wykonanych prac nastąpi po komisyjnym odbiorze na podstawie przyjętych cen za materiały eksploatacyjne oraz ceny podanej w formularzu cenowym dla danego dźwigu za usuwanie awarii. Za wykonane prace związane z usuwaniem powstałej awarii Wykonawcę robót obowiązywać będzie 12 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia następnego po komisyjnym odbiorze wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali lub nadal wykonują co najmniej dwie usługi w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda; 3. dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń dźwigowych, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego; 4. dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji, wydane przez komisję kwalifikacyjną do eksploatacji, wydane przez komisję kwalifikacyjną do 1 KV w zakresie prac kontrolno-pomiarowych; 5. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do Formularza oferty Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: - w formie oryginału: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05. 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej dwóch usług w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedstawionych usług. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji (uprawnień). 5. aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; B) Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B) stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach