Przetargi.pl
Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem w stałej sprawności technicznej urządzeń dźwigowych

Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 50-117 Wrocław, ul. Igielna 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7359301 , fax. 71 7359300
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Igielna 13 13
    50-117 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7359301, fax. 71 7359300
    REGON: 02117320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług związanych z utrzymaniem w stałej sprawności technicznej urządzeń dźwigowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywania usług związanych z utrzymaniem w stałej sprawności technicznej urządzeń dźwigowych w obiekcie nowego szpitala wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 poprzez wykonywanie bieżących przeglądów i konserwacji zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) i innymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń transportu bliskiego. 2. Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Zagwarantowanie utrzymania w sprawności urządzeń dźwigowych, a w szczególności niezawodności i bezpieczeństwa ich funkcjonowania, w tym zapewnienie ciągłości działania oświetlenia kabin oraz kaset i przycisków sterująco - sygnalizacyjnych oraz wyposażenia kabin; 2) Dokonywanie comiesięcznych (nie rzadziej niż co 30 dni) przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych osobowych i towarowych oraz co 180 dni dla dźwigu nożycowego, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w § 4 pkt. 1 umowy; 3) Usuwanie usterek i wykonywanie napraw nie objętych gwarancją producenta urządzeń, potwierdzanych wpisem w Dzienniku Konserwacji urządzenia oddzielnie dla każdego urządzenia dźwigowego, zgodnie z instrukcjami producenta dotyczącymi eksploatacji urządzeń w tym: Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) urządzeń oraz wymogami zawartymi w ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 963, , z późn. zm.), normami branżowymi, przepisami w zakresie BHP i P.POŻ.; 4) Przestrzeganie terminów przeglądów dokonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego i reprezentowanie Zamawiającego przy czynnościach sprawdzających realizowanych przez UDT; 5) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu Instrukcji postępowania na wypadek awarii w formie jednostronnej planszy, zalaminowanej z gotowym mocowaniem umożliwiającym zamocowanie jej w miejscu widocznym. Instrukcja powinna zawierać m.in. telefoniczne numery alarmowe, w tym całodobowy numer do serwisu Wykonawcy, pod którym można zgłosić awarię. Instrukcję należy sporządzić i przekazać dla każdego dźwigu; 6) wyposażenie każdego dźwigu w kartę SIM oraz zapewnienie sprawnego działania systemu telemetrycznego urządzeń dźwigowych; 7) uruchomienie całodobowego pogotowia dźwigowego, w szczególności uruchomienie całodobowego telefonu alarmowego oraz zapewnienie dostępności pogotowia dźwigowego przez całą dobę, we wszystkie dni w roku (wliczając w to dni wolne od pracy), gwarantując interwencję dla urządzeń dźwigowych objętych umową, w czasie określonym w § 2 ust. 2 pkt. 1 lit. a oraz lit. b załącznika nr 7 do SIWZ - wzór umowy; 8) Przeprowadzenie na żądanie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie jednego szkolenia dla wyznaczonych przez Zamawiającego osób, tj. pracowników Zamawiającego w zakresie postępowania w przypadku awarii urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w tym uwalniania osób. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca sporządzi i przekaże w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu Protokół Szkolenia zawierający datę, miejsce szkolenia, nazwę urządzenia, nazwiska i imiona osób przeszkolonych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia, w tym warunki gwarancji, zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ (wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nszw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach