Przetargi.pl
Zakup i dostawa 8 000 litrów oleju opałowego lekkiego dla Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 mieszczącej się w Sosnowcu Porąbce przy ul. Wiejskiej 160

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Klimontowska 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660401 lub 02 , fax. 032 2660403
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu
    ul. Klimontowska 21 21
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660401 lub 02, fax. 032 2660403
    REGON: 27307527810000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpspsosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 8 000 litrów oleju opałowego lekkiego dla Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 mieszczącej się w Sosnowcu Porąbce przy ul. Wiejskiej 160
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Olej opałowy lekki w ilości 8 000, luzem, olej musi spełniać normę PN-C-96024:2001
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków pod względem formalnym i merytorycznym analizując złożone przez wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jak również dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków żądane przez zamawiającego zgodnie z SIWZ. W ocenie zamawiającego Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu składając podpisane oświadczenie zawarte w załączniku nr 5 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy zgodnie z art. 89 pkt 1 Dz. U. Nr 223 z dn. 29 listopada 2007 r., poz.1655 z późn. zm. Inne podstawy odrzucenia oferty: brak wypełnionych załączników 1, 3, 4, 5, oraz nie spełniane wymogów z pkt. 6 niniejszej SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty dodatkowe - świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego - dostarcza oferent, który wygra postępowanie. - wypełniony formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 3 - wypełniony formularz - wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 4 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji inne informacje wykonawcy posiadany sprzęt do realizacji zamówienia, np. autocysterna - potwierdzony i zaparafowany załącznik nr 2 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, oferta powinna zawierać dokumenty tak jak w punkcie 6 pkt. 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpspsosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach