Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie GMINY ZABRZE - STREFA I PÓŁNOCNA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana - polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Zabrze - strefa I północna. W zakres zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót remontowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - rozbiórkowe - prace o charakterze konserwacyjno - naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę ruchu, - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z w/w projektem, - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego, - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wykaz robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.200.000 PLN wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty ,potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykonawca jest zobowiązany podać w wykazie roboty dotyczące budowy lub remontu o niżej ymienionym zakresie i parametrach: a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - min. 10 000 m kw. b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - min. 10 000 m kw. c) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego - min. 4 000 m kw. d) wykonanie remontu cząstkowego lub nawierzchni z kamienia naturalnego - min. 200 m kw. e) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej - 200 m kw. f) montaż krawężnika - min. 2.500 mb. B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: 1. koparko - ładowarka lub koparko - spycharka - 1 szt. 2. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 3,5 m - 1 szt. 3. walec stalowy o ciężarze min 8 t - 1 szt. 4. walec ogumiony - 1 szt. 5. piła do cięcia nawierzchni z betonu asfaltowego - 1 szt. 6. recykler (remonter do nawierzchni z betonu asfaltowego) - 1 szt. 7. środki transportu 5 - 10 t - 3 szt. 10 - 20 t - 3 szt. C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował D) wykaz osób i podmiotów jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności : Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Kierownik budowy: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, - wykształcenie: minimum średnie; - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych robót E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował F) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Kierownik budowy: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: budowlanych w specjalności drogowej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 PLN .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie remontu elementów dróg na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - strefa II północna w latach 2017-2019
Dodano: 2016-07-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa II południowa
Dodano: 2016-07-21 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-20 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w latach 2017 - 2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-19 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - Strefa I Północna w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych na terenie miasta Zabrze - STREFA I PÓŁNOCNA w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem i remontem dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-10 - Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice, Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice,
Dodano: 2016-03-08