Przetargi.pl
Zakup bramek antyspamowych i antywirusowych

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup bramek antyspamowych i antywirusowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: udzielenie licencji na korzystanie przez czas nieokreślony z oprogramowania komputerowego: Lp. Opis artykułów lub produktów Ilość 1 SYMC BRIGHTMAIL GATEWAY 9.0 PER USER SUB LIC GOV BAND A BASIC 12 MONTHS - obsługa 1000 użytkowników 1 w ramach zadania zakup bramek antyspamowych i antywirusowych. 2. Udzielenie Licencji nastąpi w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy i zostanie potwierdzone protokołem odbioru licencji. Przekazanie oraz podpisanie protokołu odbioru nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Dla potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do Oprogramowania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu klucz licencyjny bądź inny dokument poświadczający udzielenie licencji na ww. oprogramowanie przez Symantec Corporation na rzecz Ministerstwa Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach